دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مفاهیم، راهبردها و پیاده سازی

نام محصول

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)


نام نویسنده

حمید ناصربخت-محمودرضایی-امیر اکبری


نام مترجم

-

انتشارات

بورس


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

232


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786007872147


وزن

232


پیش گفتار

-

قیمت : 15000 تومان

کتاب حاضر دربرگيرنده کارهاي جذاب و مفيد در حوزه مشتري مداري، مديريت ارتباط با مشتري عوامل مؤثر بر آن است. در بخش اول به مروري بر کليات مديريت ارتباط با مشتري، سير تکامل و تحول مشتري، دسته‌بندي آنان، تجزيه‌وتحليل هرم مشتري و استراتژي‌هاي برقراري ارتباط با مشتريان پرداخته شده است. در بخش دوم تعاري....
کتاب حاضر دربرگيرنده کارهاي جذاب و مفيد در حوزه مشتري مداري، مديريت ارتباط با مشتري عوامل مؤثر بر آن است. در بخش اول به مروري بر کليات مديريت ارتباط با مشتري، سير تکامل و تحول مشتري، دسته‌بندي آنان، تجزيه‌وتحليل هرم مشتري و استراتژي‌هاي برقراري ارتباط با مشتريان پرداخته شده است. در بخش دوم تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري مورد بحث و بررسي قرار گرفته است. مؤلف در بخش سوم چگونگي پياده‌سازي مديريت ارتباط با مشتري و بخش چهارم نيز عوامل حياتي موفقيت در پياده‌سازي مديريت ارتباط با مشتري را تشريح کرده است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !