دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت بازاریابی جهت گیری کلان، کمپین بازاریابی،بازارگزینی

نام محصول

مدیریت بازاریابی


نام نویسنده

فیلیپ کاتلر


نام مترجم

پیام نورصالحی-نگین شهامتی فرد

انتشارات

آریانا قلم


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

132


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

جیبی


شابک

9786006227818


وزن

130


پیش گفتار

-

قیمت : 11000 تومان

فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی نوین، مشاور کتابی است با عنوان "مدیریت بازاریابی". این کتاب را دانشکده کسب و کار دانشگاه هاروارد منتشر کرده است. کتاب "مدیریت بازاریابی" با ارائه ی مطالب بنیادی در بازاریابی به مدیران این امکان را می دهد که به سازمان خود کمک کنند. ویژگی اصلی این کتاب آن است که در صف....
فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی نوین، مشاور کتابی است با عنوان "مدیریت بازاریابی". این کتاب را دانشکده کسب و کار دانشگاه هاروارد منتشر کرده است.

کتاب "مدیریت بازاریابی" با ارائه ی مطالب بنیادی در بازاریابی به مدیران این امکان را می دهد که به سازمان خود کمک کنند. ویژگی اصلی این کتاب آن است که در صفحات بسیار مختصر آشنایی با مفاهیم اساسی بازاریابی و ابزارهای موجود را برای مدیران مهیا کرده است. آنها که علاقه مندند بدون حاشیه پردازیها با اصلی ترین مبانی بازاریابی آشنا شوند، این کتاب یعنی "مدیریت بازاریابی" کتاب راهگشایی است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !