دسته محصول
سبد خرید 0
برند و برندسازی بر اساس دیدگاه های نخبگان برندسازی جهان

نام محصول

برند و برندسازی


نام نویسنده

آرش سلطانعلی


نام مترجم

-

انتشارات

ایده


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

313


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786007539422


وزن

317


پیش گفتار

-

قیمت : 28000 تومان

برند چیست؟ ارزش مالی برندها ؛ ارزش اجتماعی برندها، آنچه که برندها را بزرگ می کند جایگاه سازی برای ایجاد برند تجربه برند هویت کلامی و بصری برند؛ ارتباطات برند؛ نقش روابط عمومی در برندسازی ، حفاظت از برند ؛ جهانی شدن برندها برندها؛ و اصول اخلاقی ؛ برندسازی در آسیای جنوب شرقی ؛ برندسازی مکان ها و ....
برند چیست؟
ارزش مالی برندها ؛ ارزش اجتماعی برندها، آنچه که برندها را بزرگ می کند جایگاه سازی برای ایجاد برند تجربه برند هویت کلامی و بصری برند؛ ارتباطات برند؛ نقش روابط عمومی در برندسازی ، حفاظت از برند ؛ جهانی شدن برندها برندها؛ و اصول اخلاقی ؛ برندسازی در آسیای جنوب شرقی ؛ برندسازی مکان ها و ملت ها ؛ آینده برندها ...

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !