دسته محصول
سبد خرید 0
8 اصل ورود به باشگاه میلیاردرها همراه با تمرینات کاربردی برای پرورش نبوغ مالی شما

نام محصول

8 اصل ورود به باشگاه میلیاردرها


نام نویسنده

جیم ویر


نام مترجم

ناهید سپهر پور

انتشارات

بنیاد فرهنگ زندگی


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

342


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786006268170


وزن

382


پیش گفتار

-

قیمت : 14000 تومان

درباره کتاب : چه ویژگی های شخصیتی وارن بافت و چهار نابغه سرمایه گذاری دنیا باعث تولید سودهای کلان در بازارهای سرمایه ای و کسب و کار شده است؟ واکنش صحیح نشان دادن،در شرایط دشوار و پیچیده بازار به ما کمک می کند تا به سودآوری نزدیک شویم.جیم ویر با بهره گیری از روان شناسی تحلیلی یونگی به تبحری خاص....
درباره کتاب :
چه ویژگی های شخصیتی وارن بافت و چهار نابغه سرمایه گذاری دنیا باعث تولید سودهای کلان در بازارهای سرمایه ای و کسب و کار شده است؟
واکنش صحیح نشان دادن،در شرایط دشوار و پیچیده بازار به ما کمک می کند تا به سودآوری نزدیک شویم.جیم ویر با بهره گیری از روان شناسی تحلیلی یونگی به تبحری خاص در شناخت افراد و سرمایه گذاری های موفق دست یافته است و به ما کمک می کند تا معنی دقیق واکنش صحیح در بازارهای متلاطم را لمس و درک کنیم و خود را برای ورود به باشگاه میلیاردرها آماده کنیم.
اکنون او به آنالیز روان شناختی نابغه های بزرگ سرمایه گذاری و شیوه های مدیریت پول توسط آنان پرداخته و نتایج کار مطالعاتی خود را به صورت یک راهنمای کاربردی و عملیاتی گام به گام برای افزایش سودآوری در اختیار شما قرار داده است.

فهرست مطالب :
پیش گفتار
بخش اول – سرمایه گذار: رفتارهای روانشناختی خبره ها
فصل ۱ : خبره های سرمایه گذاری : گروه پنج گانه
فصل ۲ : هشت عادت مهم
فصل ۳ : اسرار سرمایه گذاران خبره : پیچیدگی
فصل ۴ : خود شناسی
فصل ۵ : تقویت توانایی های خود
فصل ۶ : شخصیت آرمانی سرمایه گذاری
فصل ۷ : شخصیت نمادین سرمایه گذاری
بخش دوم – گروه سرمایه گذاری : تکنیک های همکاری
فصل ۸ : آیا امروزه کار گروهی امکان پذیر است ؟
فصل ۹ : دست کش های طلایی یا قانون طلایی ؟
فصل ۱۰ : ابزارهایی برای گروه های سرمایه گذاری
فصل ۱۱ : پیشینه ای از یک نمونه
فصل ۱۲ : خلق و خوها و گروه ها : کاربرد آن ها در بازارها
فصل ۱۳ : خلق و خوها و خدمت به مشتری
بخش سوم – گروه سرمایه گذاری خلاق : ابزارهایی برای افزایش خلاقیت
فصل ۱۴ : مشکل گشایی جمعی برای توده ها
فصل ۱۵ : سرمایه گذار خلاق : متقاعد کردن منتقدان
فصل ۱۶ : ایجاد فضایی امن
فصل ۱۷ : رهنمودهایی برای امنیت
فصل ۱۸ : فرض کنید هیچ چیز نمی دانید(آ)
فصل ۱۹ : دنده عوض کردن (ک)
فصل ۲۰ : رنج و سختی را به جان خریدین
فصل ۲۱ : کنار گذاشتن تفکر مبتنی بر «یا این یا آن» (و)
فصل ۲۲ : اقتباس از سایر روش ها «ب»
فصل ۲۳ : کمک خواستن «آ»
فصل ۲۴ : ابزار و راهکارها (ت)
فصل ۲۵ : یافتن روش های شخصی
بخش چهارم – سرمایه گذار شهودی : سرمایه گذاری با هر دو سمت مغز
فصل ۲۶ : سرمایه گذاری کوانتومی
فصل ۲۷ : موج ها و یا ذرات
فصل ۲۸ : مثال برای دریافت شهودی
فصل ۲۹ : عمل کردن با تمام سیلندرها

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !