دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت استراتژیک (فناوری اطلاعات - تجارت الکترونیک) -

نام محصول

مدیریت استراتژیک (فناوری اطلاعات - تجارت الکترونیک)


نام نویسنده

محمدرضا پورصاحبی-ابراهیم فرجی


نام مترجم

-

انتشارات

ادیبان روز


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

170


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786008190271


وزن

150


پیش گفتار

-

قیمت : 11500 تومان

در هزاره سوم نقش فناوري اطلاعات در کسب و کار قطعا بيش از گذشته خواهد بود و مي‌توان پيش‌بيني کرد که بسياري از شرايط و موقعيت‌هاي کسب و کار را تغيير و با دگرگوني شگرف مواجه کند. در همين چند سالي که از هزاره سوم مي‌گذرد شاهد تغييرات بسياري در جوامع و سازمان‌ها بوده‌ايم. مفاهيمي چون دولت الکترونيک، ....
در هزاره سوم نقش فناوري اطلاعات در کسب و کار قطعا بيش از گذشته خواهد بود و مي‌توان پيش‌بيني کرد که بسياري از شرايط و موقعيت‌هاي کسب و کار را تغيير و با دگرگوني شگرف مواجه کند. در همين چند سالي که از هزاره سوم مي‌گذرد شاهد تغييرات بسياري در جوامع و سازمان‌ها بوده‌ايم. مفاهيمي چون دولت الکترونيک، تجارت الکترونيک، کسب و کار الکترونيک، بانکداري الکترونيک، سازمان‌هاي مجازي و اينترنت اگرچه نو هستند، ولي از نفوذ چشمگيري برخوردار شده‌اند. کتاب حاضر با هدف تشريح مفاهيم مطرح در مديريت استراتژيک و کاربرد آن تدوين شده و داراي رويکرد راهبردي است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !