دسته محصول
سبد خرید 0
اصول دراکر جوهره شصت سال اندیشه و تجربه اسطوره مدیریت نوین

نام محصول

اصول دراکر


نام نویسنده

پیتر دراکر


نام مترجم

علی شیرازی

انتشارات

فرا


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

432


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786006092386


وزن

483


پیش گفتار

-

قیمت : 24900 تومان

كتاب «اصول دراکر» The Essential Drucker جوهره شصت سال اندیشه و تجربه اسطوره مدیریت نوین توسط نشر فرا منتشر شد... غفلت از نوآوری بزرگ‌ترین دلیل زوال یک سازمان است... فرازهایی از کتاب: • مدیران هنوز با این واقعیت روبه‌رو نشده‌اند که قدرت زیادی دارند و قدرت باید حساب پس بدهد و باید مشروع باشد.....
كتاب «اصول دراکر» The Essential Drucker جوهره شصت سال اندیشه و تجربه اسطوره مدیریت نوین توسط نشر فرا منتشر شد...
غفلت از نوآوری بزرگ‌ترین دلیل زوال یک سازمان است...
فرازهایی از کتاب:

• مدیران هنوز با این واقعیت روبه‌رو نشده‌اند که قدرت زیادی دارند و قدرت باید حساب پس بدهد و باید مشروع باشد.

• اولین نشانه افول یک صنعت فقدان جذابیتش برای کارکنان شایسته، توانا و بلندپرواز است.

• بحران‌های تکراری، عارضه‌ای ناشی از شلختگی و تنبلی است.

• حفظ افراد نامناسب در شغلی که نمی‌توانند انجام دهند، محبت نیست؛ بی‌رحمی است.

• یک شرکت سالم، یک دانشگاه سالم، يا یک بیمارستان سالم نمی‌تواند در جامعه بیمار ادامه حیات دهد.

• مشتری «محصول» نمی‌خرد، بلکه آنچه را که محصول برایش انجام می‌دهد می‌خرد.

• یک شخص در کسب نتیجه شکست می‌خورد، زیرا بی‌ادب است. حتا افراد باهوش هم اغلب درک نمی‌کنند ادب، «روغن روان‌ساز» یک سازمان است.

• فرصت‌های نوآوری با توفان به‌وجود نمی‌آیند، بلکه مانند نسیمی می‌وزند.

• چون قصد واحد تجاری خلق مشتری است، بنابراین فقط دو کار اصلی دارد:
بازاریابی و نوآوری.

• اگر شاخصه قرن بیستم، تحولات اجتماعی بود، قرن بیست‌ویکم باید قرن نوآوری‌های اجتماعی و سیاسی باشد.

• شرکت‌ها در جامعه و اجتماع موجودیت پیدا می‌کنند، لذا باید از عهده مسئولیت‌های اجتماعی نیز بر آیند و دست‌کم مسئولیت‌هایی را برای تاثیرگذاری‌شان بر محیط زیست به‌عهده گیرند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !