دسته محصول
سبد خرید 0
ماهنامه بازاریاب بازارساز - شماره 34 -

نام محصول

ماهنامه بازاریاب بازارساز - شماره 34


کد کالا

139509011


دسته بندی

ماهنامه بازاریاب بازارساز


وزن (گرم)

120


ناشر

بازاریابی

تعداد صفحه

63

قیمت : 7000 تومان

چکیده ماهنامه بازاریاب بازارساز شماره 34 يادداشت مديرمسئول به قلم پرويز درگي سرمقاله به قلم مهندس اميرحسين سرفرازيان سرخط خبرها ۹۷ درصد فروشگاه‌های اینترنتی مجوز ندارند بازاریابی حلقه مفقوده تولید در خراسان جنوبی است افتتاح هایپرمارکت رفاه در استان قم فروش بیمه‌نامه شخص ثالث با موبایل ....
چکیده ماهنامه بازاریاب بازارساز شماره 34
يادداشت مديرمسئول
به قلم پرويز درگي
سرمقاله
به قلم مهندس اميرحسين سرفرازيان
سرخط خبرها
۹۷ درصد فروشگاه‌های اینترنتی مجوز ندارند
بازاریابی حلقه مفقوده تولید در خراسان جنوبی است
افتتاح هایپرمارکت رفاه در استان قم
فروش بیمه‌نامه شخص ثالث با موبایل
سهم محصولات ترکیه‌ای در قفسه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رو به افزایش است
صادرات سیمان نیازمند بازاریابی و بازارشناسی است
فروش سالانه 5 میلیون ماهی قرمز در کشور
هیچ مشکلی در بازاریابی و فروش نفت نداریم
برندينگ
برندسازی شخصی روشی کارآمد برای ارسال تصاویر ما به دنیای اطراف‌مان است. بسیاری از نیروهای واحد فروش، برندسازی شخصی را فراموش می‌کنند چون معتقد هستند اگر تمام تلاش و تمرکزشان روی فروختن باشد، برند شخصی آنها خود به خود ایجاد می‌شود...
مشخصات يک نرم افزار مناسب براي شرکت هاي پخش و توزيع
در دو شماره قبلي، در مورد «برنامهريزي» در نرمافزار پخش و فروش صحبت کرديم. در اين شماره، قسمت سوم و آخر از اين مطلب را با هم ميخوانيم.
مصاحبه
گفتوگو با مدير بازاريابي کوروش مال
بازاريابي دارويي
اگر در شرکت پخشی فعالیت می‌کنید که چندین برند مختلف را در دستور فروش دارد، روش هوشمندانه این است که فعالیت‌های خودتان را بر اساس روش جاری شرکت‌تان در زمینه تخصیص پورسانت هر برند، منطبق کنید...


هدفگذاري
بحث هدف‌گذاری برای نیروهای فروش یکی از مهم‌ترین و چالشی‌ترین جنبه‌های کاری در سازمان‌هایی است که به نوعی با مسئله فروش درگیر هستند. هدف‌‌گذاری با پورسانت گره خورده است و همانطور که همه می‌دانیم پورسانت یکی از عوامل مهم ایجاد انگیزه در فروشندگان است.
شبکههاي اجتماعي
امروزه شاهد پیشرفت روزافزون ارتباطات در صنایع و شرکت‌های مختلف با مخاطبان هستیم. ارتباطی که از حالت یک طرفه از سمت شرکت‌ها به سوی مشتریان تبدیل به ارتباطی دوطرفه شده است....
ميزگرد
نقش مسئولان دفتر مديران در خوشنامي سازمانها با حضور مسئولان دفاتر شرکت هاي پخش.
فروشگاه
روی سخن این مطلب با فروشندگان عزیزی است که در فروشگاه‌ها با مشتریان مراوده دارند. این فروشندگان که اصطلاحاً فروشندگان ایستا یا کانتری نامیده می‌شوند، وظایف و مسئولیت‌هایی دارند که آنها را از فروشندگان رونده (ویزیتور) مجزا و متمایز می‌سازد...
خلاقيت
چند نمونه از تبليغات محيطي در حوزه دهان و دندان
پرسش و پاسخ
در اين بخش به پرسشهاي خوانندگان مجله پاسخ داده ميشود.
مصاحبه
گفتوگو با مدير بازاريابي مجموعه هتلهاي پارسيان
مهارت
شاید سخت‌ترین جنبه فروش، مدیریت اعتراضات یک مشتری باشد. اعتراض مشتریان به شکل‌های مختلف بروز و ظهور پیدا می‌کند. برخی از اعتراضات مربوطه به عدم وجود نقدینگی یا بودجه کافی برای خرید محصول یا خدمت می‌شود....
عشق کار
معرفي يکي از کارآفرينان برتر کشور
کتابخانه
معرفي دو کتاب در حوزه بازاريابي و فروش


اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !