دسته محصول
سبد خرید 0
طراحی چرخه عمر محصول -

نام محصول

طراحی چرخه عمر محصول


نام نویسنده

جورج نیمن-سرجی تیچ کیه ویچ-انگلبرت وست کامپر


نام مترجم

امین اسداللهی

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

243


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786004071024


وزن

370


پیش گفتار

-

قیمت : 17000 تومان

کتاب حاضر به طور دقیق به این تغییر پارادایم توجه کرده و با توصیف جنبه‌های فرعی شروع می‌شود. جنبه هایی که در آن نگرش (تفکر در ارتباط با چرخه عمر محصول نقش اساسی بازی می‌کنند). در عین حال این کتاب ابزار رایج و روش های خلاقانه برای بهینه سازی و مدل سازی چرخه عمر محصول را ارائه می‌دهد. سایر فصول ....
کتاب حاضر به طور دقیق به این تغییر پارادایم توجه کرده و با توصیف جنبه‌های فرعی شروع می‌شود. جنبه هایی که در آن نگرش (تفکر در ارتباط با چرخه عمر محصول نقش اساسی بازی می‌کنند). در عین حال این کتاب ابزار رایج و روش های خلاقانه برای بهینه سازی و مدل سازی چرخه عمر محصول را ارائه می‌دهد.

سایر فصول به روش ها و رویکردهایی برای طراحی محصول با نگاهی به چرخه عمر به منظور به روزرسانی بهره‌برداری از محصول می‌پردازند و در بخش های بعد نیز رویکردها و تاثیرات خدمات پشتیبانی محصول با همان مفهوم چرخه عمر مورد بررسی قرار گرفته است. در این کتاب توجه ویژه ای به مسئله شبکه‌هایی که مشتریان و تامین کنندگان را در طول عمر محصول به هم مرتبط می کنند، نموده است. این شبکه ها نه تنها نشانگر موفقیت‌های تجاری هستند بلکه راهگشایان خدمات اضافی نیز می باشند. این محصولات به ابزارهای تبدیل می شوند که به واسطه آنها می‌توانند مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

طراحی چرخه عمر، به توسعه ی یک مفهوم کل نگرانه (برنامه ریزی، محاسبات، تعاریف و طراحی) برای تمامی چرخه عمر یک محصول تلقی می گردد. طراحی چرخه عمر یعنی تنها یکبار برنامه ریزی، که مسیر تولید آن را در تمامی چرخه عمر مشخص می‌کند. برای مثال این مرحله شامل برنامه ریزی خدمات احتمالی محصول در مرحله استفاده از آن، روشهای بازیافت مواد، باز مصرف احتمالی بخش های خاص، سازماندهی لجستیک بازیافت و امکان استفاده بعدی از محصول است. بنابراین این یک پیش طرح مفهومی از تمامی عملکردهای محصول در طول عمر آن می‌باشد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !