دسته محصول
سبد خرید 0
پست مدرنیسم در بازاریابی -

نام محصول

پست مدرنیسم در بازاریابی


نام نویسنده

مایکل جی . بیکر


نام مترجم

علی رستمی-مهدیه شهرابی فراهانی

انتشارات

نورا


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

190


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786006645025


وزن

286


پیش گفتار

-

قیمت : 13000 تومان

(( جهان در حرکت است.)) پست مدرنیسم به همه جا رسوخ کرده است. تغییر و تحول دنیای امروز ما، نیازمند نگاه جدید و برنامه ریزی متفاوت از گذشته می باشد. در این جهان یک مد و سبک واحد وجود ندارد. بلکه چندین سبک در آن دیده می شود و همه چیز از یک قاعده و چارچوب واحد خارج شده اند. پست مدرنیته جایی است که ....
(( جهان در حرکت است.)) پست مدرنیسم به همه جا رسوخ کرده است. تغییر و تحول دنیای امروز ما، نیازمند نگاه جدید و برنامه ریزی متفاوت از گذشته می باشد. در این جهان یک مد و سبک واحد وجود ندارد. بلکه چندین سبک در آن دیده می شود و همه چیز از یک قاعده و چارچوب واحد خارج شده اند.
پست مدرنیته جایی است که در آن فرد در شرایطی که لباسش برند ایتالیایی است و ادکلن فرانسوی استعمال می کند، در یک دستش تکه های پیتزار و در دست دیگرش نوشابه آمریکایی و روی میز غذایش سالاد اندونزی وجود دارد. اینجا مکانی است که افراد محدودیتی برای خرید تنها یک برند ندارند، جهانی شدن سبب شده تا تمامی برندهای جهانی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی انسان دیده شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !