دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت بازاریابی در دنیای پست مدرن -

نام محصول

مدیریت بازاریابی در دنیای پست مدرن


نام نویسنده

علی رستمی-مهدیه شهرابی فراهانی


نام مترجم

-

انتشارات

نورا


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

370


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786006645346


وزن

545


پیش گفتار

-

قیمت : 17000 تومان

امروز شاهد گستردگی و تنوع سلایق مشتریان هستیم، مشتریان از برندهای مختلف جهانی آگاهی دارند و مصارف آنها به محصولات کشور خودشان محدود نمی شود. امروز یک مصرف کننده آسیای شرقی به برند پوشاک ایتالیایی، ادکلن فرانسوی، غذای مکزیکی و میوه­های گرمسیر افریقا علاقه مند بوده و به همه آنها به راحتی دسترسی دا....
امروز شاهد گستردگی و تنوع سلایق مشتریان هستیم، مشتریان از برندهای مختلف جهانی آگاهی دارند و مصارف آنها به محصولات کشور خودشان محدود نمی شود. امروز یک مصرف کننده آسیای شرقی به برند پوشاک ایتالیایی، ادکلن فرانسوی، غذای مکزیکی و میوه­های گرمسیر افریقا علاقه مند بوده و به همه آنها به راحتی دسترسی دارد. در این شرایط فعالیت­های بازاریابی با پیچیدگی ها و دشواری های بسیاری مواجه است. بازاریابان با مشتریانی روبرو هستند که به راحتی از طریق سیستم­های ارتباطی از جمله اینترنت، شبکه های اجتماعی و برنامه های نرم افزاری موبایل به تمامی پایگاه­های اطلاعاتی دسترسی داشته و از گزینه­های انتخابی بیشماری برخوردارند. این هنر و مهارت بازاریابی شرکت است تا بتواند مشتریان را به خوبی شناسایی کرده و آنها را به برند خود علاقه مند نماید. امروزه دیگر نمی­توان با زور و اجبار مشتری را به خرید یک برند خاص متقاعد نمود.

ویژگی اصلی پست مدرنیسم به هم ریختگی و عدم وجود ثبات، تداوم و یکپارچگی است. در دنیای پست مدرن سبک ها و مدها عمر کوتاهی دارند و در یک دوره زمانی تنها یک سبک وجود ندارد. این پیچیدگی ها و دگرگونی ها فعالیت های بازاریابی سازمانها را با مشکل مواجه ساخته، گویی الگوهای پیشین بازاریابی در این محیط پاسخگو نمی باشند. لذا ضروری است ضمن شناخت بیشتر از فضای دنیای پست مدرن، راهکارها و رویکردهای جدید بازاریابی، هم جهت با اصول و مبانی اولیه ارائه شوند.


اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !