دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت خدمات - جلد دوم استراتژی ، عملیات و تکنولوژی اطلاعات

نام محصول

مدیریت خدمات - جلد دوم


نام نویسنده

جیمز ای. فیتز سیمونز-مونا جی . فیتز سیمونز


نام مترجم

سید محمد اعرابی-داود ایزدی

انتشارات

دفتر پژوهشهای فرهنگی


سال چاپ

1389


تعداد صفحه

1016


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9879643790026


وزن

870


پیش گفتار

-

قیمت : 21000 تومان

نوشتار حاضر حاوی مباحثی است در باب استراتژی، عملیات و تكنولوژی اطلاعات مدیریت خدمات كه با این عناوین سامان یافته است : درك مفهوم خدمات (نقش خدمات در اقتصاد، ماهیت خدمات، كیفیت خدمات، استراتژی خدمات) ;طراحی كسب و كار خدماتی (توسعه خدمات جدید و طراح فرآیند، تسهیلات حمایت كننده خدمات، محل تسهیلات خ....
نوشتار حاضر حاوی مباحثی است در باب استراتژی، عملیات و تكنولوژی اطلاعات مدیریت خدمات كه با این عناوین سامان یافته است : درك مفهوم خدمات (نقش خدمات در اقتصاد، ماهیت خدمات، كیفیت خدمات، استراتژی خدمات) ;طراحی كسب و كار خدماتی (توسعه خدمات جدید و طراح فرآیند، تسهیلات حمایت كننده خدمات، محل تسهیلات خدمات، مواجهه خدماتی، خدمات، اینترنتی) .
توسعه اقتصادي پايدار در جهان امروز در گرو تعامل بخش هاي معدن و كشاورزي، صنعت و خدمات است.
تنوع و گستردگي بخش خدمات، از جمله خدمات فردي و اجتماعي، خدمات حرفه اي و تخصصي، خدمات تجاري و بازرگاني و خدمات عمومي و دولتي به نقش و اهميت مديرت خدمات افزوده است.
لذا رفاه فردي و اجتماعي در حال و آينده به كميت و كيفيت توسعه يافتگي بخش خدمات بستگي دارد.

فهرست
جلد دوم :
• پيش بيني تقاضاي خدمات
• مديريت خطوط انتظار
• مدل هاي صف ايستادن و برنامه ريزي ظرفيت
• مديريت تقاضا و ظرفيت
• مديريت كالاهاي تسهيل كننده
• و...

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !