دسته محصول
سبد خرید 0
موفقیت ها و اشتباه های بازاریابی -

نام محصول

موفقیت ها و اشتباه های بازاریابی


نام نویسنده

رابرت هارلی


نام مترجم

بهمن فروزنده

انتشارات

آموخته


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

544


نوع جلد

گالینگور


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786008237181


وزن

1000


پیش گفتار

-

قیمت : 38000 تومان

کتاب موفقیت ها و اشتباه های بازاریابی پر است از درس های بازاریابی، مدیریت و کارآفرینی و از این نظر مخاطبان و علاقه مندان خاص خود را دارد. پژوهشگران و کارآفرینان، کارشناسان، مدیران و فعالان حوزه کسب و کار می توانند با شناسایی عوامل موفقیت زا و پند آموزی از اشتباه های متداول ، موفقیت خود را تضمین ....
کتاب موفقیت ها و اشتباه های بازاریابی پر است از درس های بازاریابی، مدیریت و کارآفرینی و از این نظر مخاطبان و علاقه مندان خاص خود را دارد. پژوهشگران و کارآفرینان، کارشناسان، مدیران و فعالان حوزه کسب و کار می توانند با شناسایی عوامل موفقیت زا و پند آموزی از اشتباه های متداول ، موفقیت خود را تضمین کنند.
این کتاب حتی برای عموم مردم نیز به دلیل بازگویی داستان زندگی پر فراز و نشیب کارآفرینان و مدیران نام آشنا و نام های تجاری معروف جذابیت های خاص خود را خواهد داشت.
در این کتاب میخوانید:
گوگل، غول کارآفرینی
استارباکس، الگوی کامل رشد و مزایای کارکنان
جنگ کولاها: کوکا کولا در مقابل پپسی
جنگ رایانه های شخصی: هیولت پاکارد در مقابل دل
بوئینگ در مقابل ایرباس؛ مشکلات برون سپاری های اخیر
تولد دوباره ی مک دونالد با میانه روی
هارلی دیوید سون و ایجاد جاذبه ی معنوی
و...

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !