دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی سیاسی سبز، خاکستری -

نام محصول

بازاریابی سیاسی سبز، خاکستری


نام نویسنده

ابراهیم زارع پور


نام مترجم

-

انتشارات

سیمین


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

106


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786006245119


وزن

130


پیش گفتار

-

قیمت : 5500 تومان

گفتگو با ابراهیم زارع پور، نویسنده کتاب «بازاریابی سیاسی سبز، خاکستری» 1- لطفا درباره ی دلیل انتخاب کتاب «بازاریابی سیاسی سبز، خاکستری» توضیح بفرمایید. با توجه به جدید بودن این مباحث در کشور ما و نبود کتابی جامع که مباحث نوین از جمله بازاریابی سیاسی و سبز و خاکستری که کمتر مطلبی بخصوص در مو....
گفتگو با ابراهیم زارع پور، نویسنده کتاب «بازاریابی سیاسی سبز، خاکستری»
1- لطفا درباره ی دلیل انتخاب کتاب «بازاریابی سیاسی سبز، خاکستری» توضیح بفرمایید.

با توجه به جدید بودن این مباحث در کشور ما و نبود کتابی جامع که مباحث نوین از جمله بازاریابی سیاسی و سبز و خاکستری که کمتر مطلبی بخصوص در مورد بازاریابی سیاسی و خاکستری وجود دارد مرا برانگیخت تا کتاب بازاریابی سیاسی، سبز، خاکستری را تالیف کنم.

2-درباره کتاب «بازاریابی سیاسی سبز، خاکستری»، توضیح دهید.

این کتاب در3 فصل تألیف شده است که فصل اول بازاریابی سیاسی است و شامل مباحث از جمله خصوصيات ساختاري بازاريابي سياسي، خصوصیات روند کار بازاریابی سیاسی، رأي‏ گيري تاكتيكي، تصوير(وجهه عمومي) علامت تجاري سياسي، کارکردهاي عمومي بازاريابي سياسي، مطالعه موردي(ریاست جمهوری رونالد ریگان)، مطالعه موردي(ریاست جمهوری بیل کلینتون)، آمیخته بازاریابی سیاسی، برنامه ريزي بازاريابي سياسي می باشد.
فصل دوم بازاریابی سبز است که شامل مباحث تاریخچه بازاریابی سبز، مدیریت محصولات سبز، مصرف‌كنندگان سبز، استراتژی‌های بازاریابی از دو دیدگاه(سنتی و سبز)، طراحی سبز، محصول سبز، رضایت سبز، تبلیغ سبز، تصویر برند سبز، اعتماد سبز، بسته بندی سبز، حمل و نقل و توزیع سبز، ترفیعات سبز، قیمت گذاری سبز، جایگاه سازی سبز، تحلیل هزینه – فایده بازاریابی سبز می باشد و فصل سوم بازاریابی خاکستری است شامل مباحث مفهوم بازار خاکستري، چگونگي شکل‌گيري بازارهاي خاکستري، استراتژي‌هاي مقابله با بازارهاي خاکستري، استراتژي‌هاي انفعالي، استراتژي فعال می باشد.

3- منظورتان از بازاریابی سیاسی سبز، خاکستری، چیست؟

بازاريابي سياسي بازاريابي نظرات و ديدگاه هايي كه به موضوعات سياسي، عمومي يا كانديداهاي خاصی می پردازد می باشد. و در كل بازاريابي سياسي براي تاثيرگذاري روي آرا افراد در انتخابات طراحي مي‌شود. سیاستمداران همواره مورد ارزیابی قرار گرفته و به دنبال بازاریابی بوده‌اند. آنها به دنبال شکار عنوان خبري هستند، کودکان فقیر و بی سرپرست را می‌بوسند، در میهمانی‌های عمومی و مردمی شرکت می‌کنند و از مؤسسات تبلیغاتی برای کسب وجهه بهره می‌گیرند. امروزه بازاریاب‌های سیاسی به نامزد‌ها توصیه می‌کنند که چه لباسی بپوشند، در کجا سخنرانی کنند، چه بگویند(چه نگویند)، با چه کسی دیده شوند و غیره.
بازار خاکستری شامل دو مفهوم می شود مفهوم اول بازاریابی فراهم شده برای افراد مسن (افرادی با موهای خاکستری) و مفهوم دوم بازاریابی نقره‌ای یا فروش فعالیت‌های که مشکل قانونی یا اخلاقی دارند. همانند: واردات موازی، صادرات موازی. واردات موازی، صادرات موازی زمانی رخ می‌دهد که یک شرکت كالاهاي خود را از طريق کانال‌های غيرمجاز وارد يك بازار بین‌المللی مي‌كند. صادرات موازی در بازار خاکستری بدين علت مورد ملاحظه قرار گرفت كه کارخانجات عمداً يا سهواً قراردادشان را با توزیع‌کننده‌های مجاز فسخ مي‌کردند. بازاریابی خاکستری در برگیرنده‌ی فروش و معامله‌ی برند‌های تجاری معروف از طریق کانال‌های توزیع و پخش بدون مجوز مالکان این مارک‌ها و برندهاست.

4- کتاب «بازاریابی سیاسی سبز، خاکستری» چه هدفی را دنبال می کند؟

پر کردن خلاهای موجود و توسعه دانش در زمینه های مورد نظر و هچنین با استفاده از مصداق های عینی و بیان کاربردهای آن جهت درک بهتر دانشجویان و علاقمندان هدف بود که در این کتاب دنبال می شود.

5- این کتاب برای چه گروهی از مخاطبان، به رشته تحریر درآمده است؟

این کتاب برای دانشجویان رشته های بازاریابی، مدیریت اجرایی، کارآفرینی، MBA و هچنین افراد فعال در حوزه سیاست و تجارت نوشته شده تا راهنمایی برای پیشبرد اهدافشان باشد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !