سبد خرید 0
عصر مسئولیت پذیری نسل دوم مسئولیت اجتماعی شرکتی، دی ان ای جدید کسب و کار

نام محصول

عصر مسئولیت پذیری


نام نویسنده

وین ویسر


نام مترجم

مجید کرمی-علیرضا امیدوار

انتشارات

گندمان


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

576


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786007199039


وزن

640


پیش گفتار

-

قیمت : 30000 تومان

کتاب «عصر مسئوليت‌پذيري؛ نسل دوم مسئوليت اجتماعي شرکتي، دي ان اي جديد کسب و کار» نوشته‌ي وين ويسر توسط مجيد کرمي و عليرضا اميدوار به فارسي برگردانده شده است. مسئوليت شرکتي مفهوم جديدي است که به طبيعت فلسفه و احساس مسئوليت‌پذيري اشاره دارد که به نوعي در ارتباط با همه ذي‌نفعان شرکت قرار دارد. به ن....
کتاب «عصر مسئوليت‌پذيري؛ نسل دوم مسئوليت اجتماعي شرکتي، دي ان اي جديد کسب و کار» نوشته‌ي وين ويسر توسط مجيد کرمي و عليرضا اميدوار به فارسي برگردانده شده است. مسئوليت شرکتي مفهوم جديدي است که به طبيعت فلسفه و احساس مسئوليت‌پذيري اشاره دارد که به نوعي در ارتباط با همه ذي‌نفعان شرکت قرار دارد. به نظر نويسنده، هدف اصلي اين است که با قرار داشتن در عصر مسئوليت‌پذيري، بنگاه‌هاي اقتصادي بايستي به سمت رويکرد مسئوليت اجتماعي شرکتي سيستماتيک که همان پايداري و مسئوليت‌پذيري شرکتي است حرکت کنند؛ در غير اين صورت بحران‌هاي اجتماعي، زيست‌محيطي و اخلاقي که با آن‌ها مواجه هستيم، حل نخواهند شد.
اين کتاب در چهار بخش و سيزده فصل تدوين شده است. «دعوت به مسئوليت‌پذيري»، «اعصار و مراحل مسئوليت اجتماعي شرکتي»، «اصول پايداري و مسئوليت شرکتي 2/0» و «توانايي ما براي تغيير» عنوان بخش‌ها و «توانايي پاسخ‌گويي»، «عصر طمع»، «عصر بشردوستي»، «عصر بازاريابي»، «عصر مديريت»، «عصر مسئوليت»، «اصل خلاقيت»، «اصل مقياس‌پذيري»، «اصل پاسخ‌دهي»، «اصل محلي‌سازي جهاني»، «اصل گردش‌پذيري»، «ماتريس تغيير»، «ايجاد تفاوت» عنوان فصل‌هاي کتاب است.
اين کتاب از سوي نشر گندمان منتشر شده و در اختيار مخاطبان قرار گرفته است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید