سبد خرید 0
جامعه شناسی مصرف چشم انداز جهانی

نام محصول

جامعه شناسی مصرف


نام نویسنده

جوئل استیلرمن


نام مترجم

کامبیز حیدرزاده-مرجان مهیمنی

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

300


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786004071215


وزن

460


پیش گفتار

-

قیمت : 22000 تومان

اولین ویرایش (نسخه چاپی) کتاب «جامعه شناسی مصرف» که به قلم پروفسور «جوئل استیلرمن» می­باشد، توسط انتشارات «پولیتی» در سال 2015 میلادی منتشر شده و از برترین کتاب­ها در حوزه خود می­باشد. ترجمه این کتاب برای علاقه­مندان به حوزه «جامعه شناسی مصرف» به زبان فارسی تهیه شده است تا کمبود­های موجود در باز....
اولین ویرایش (نسخه چاپی) کتاب «جامعه شناسی مصرف» که به قلم پروفسور «جوئل استیلرمن» می­باشد، توسط انتشارات «پولیتی» در سال 2015 میلادی منتشر شده و از برترین کتاب­ها در حوزه خود می­باشد. ترجمه این کتاب برای علاقه­مندان به حوزه «جامعه شناسی مصرف» به زبان فارسی تهیه شده است تا کمبود­های موجود در بازار کتاب های تخصصی در این زمینه را تا حدودی رفع کند
مصرف مبتنی بر مبادلۀ بازار یکی از ویژگی‌های عمدۀ جوامع مدرن در سراسر جهان است. افراد و گروه‌ها از مصرف برای شکل‌دادن و متحول‌کردن روابط اجتماعی خود و مشخص‌کردن جایگاه خود در جامعه در امتداد محورهای طبقه، نژاد، جنسیت، سن، رفتار جنسی و مذهب استفاده می‌کنند. در اینکتاب، نویسنده با افق دیدی گسترده شمه‌ای از تکامل تاریخی مصرف مدرن را به همراه نقد و بررسی دیدگاه‌های اندیشمندان حوزه جامعه‌شناسی مصرف به رشته تحریر درآورده است. برخلاف کتاب‌های ارزشمند دیگری که در این حوزه نگاشته شده­اند، این متن کوشیده است سۀ حوزۀ اصلی دورمانده از نظرها در حیطه مصرف را که عبارت‌اند از : ویژگی‌های متمایز مصرف در کشورهای شمال و کشورهای جنوب، فصل مشترک مصرف با شکل‌های مختلف نابرابری، و شکل‌های متفاوت شهروندی مصرف‌کننده و سیاست مصرف‌کننده ، موردبررسی و کاوش قرار دهد. بنابراین ، این کتاب با مخاطب قراردادن علاقه مندان حوزه جامعه شناسی و بازاریابی پیشنهاد ویژه­ای برای دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری در حوزه های مختلف می باشد .

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید