سبد خرید 0
بازاریابی محتوایی جهانی چگونه محتوا خلق کنیم، مشتریان بیشتری بدست آوریم و یک استراتژی بازاریابی جهانی بسازیم که موفق باشد

نام محصول

بازاریابی محتوایی جهانی


نام نویسنده

پم دیدنر


نام مترجم

کبری بخشی زاده برج-حامد نصیری-علیرضا روح پور خانقلی

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

282


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786004071116


وزن

440


پیش گفتار

-

قیمت : 18000 تومان

ارین کیسان نویسنده کتاب عناصر استراتژی محتوا می‌گوید: «در صنعت اینترنت و شبکه هر چیزی که بیان‌گر اطلاعاتی با معنی برای نوع بشر باشد محتوا است». محتوا می‌تواند ویدئو، وبلاگ، پست، عکس، وبینار، توئیت، کتاب الکترونیک، کوپن و یا قطعه‌ای موسیقی باشد. اما واقعاً جایگاه بازاریابی محتوا در بین مفاهیم ....
ارین کیسان نویسنده کتاب عناصر استراتژی محتوا می‌گوید: «در صنعت اینترنت و شبکه هر چیزی که بیان‌گر اطلاعاتی با معنی برای نوع بشر باشد محتوا است». محتوا می‌تواند ویدئو، وبلاگ، پست، عکس، وبینار، توئیت، کتاب الکترونیک، کوپن و یا قطعه‌ای موسیقی باشد.

اما واقعاً جایگاه بازاریابی محتوا در بین مفاهیم بازاریابی کجاست؟ بعضی آن را نوعی بازاریابی جدید معرفی می‌کنند که جایگزین بازاریابی سنتی است که به نظر می‌رسد بزرگ­نمایی غیر واقع بینانه­ای باشد. به نظر من بازاریابی محتوا یا بهتر بگوییم بازاریابی با محتوا یکی از انواع ارتباطات یکپارچه بازاریابیاست که در کنار تبلیغات غیر شخصی، ابزارهای پیشبرد فروش، فروشندگی شخصی، روابط عمومی و ... به منظور برقراری ارتباط با جامعه مشتریان به کار گرفته می‌شود و اتفاقاً از نظر ماهیتی سنخیت و نزدیکی زیادی با عنصر روابط عمومی در ارتباطات یکپارچه بازاریابی دارد چون به صورت غیر مستقیم در مورد محصولات و خدمات صحبت می‌کند و لذا می‌توان آن را در زیر مجموعه ابزار روابط عمومی جایگذاری نمود که امروزه با توسعه روزافزون کاربرد محتوا در ارتباطات بازاریابی و اهمیت بیش از پیش آن به صورت یک واحد مستقل و راهبردی ظاهر می‌شود. البته در صنایعی که محتوا، خود محصول مورد مبادله است مثل صنعت نشر، خبرگزاری‌ها و ... نیز می‌توان از بازاریابی محتوا به عنوان ابزار ارتباطات بازاریابی و نیز تولید و توسعه و بهبود محتوا استفاده کرد.

عنوان کتاب، بازاریابی محتوای جهانی است که خانم پم دیدنر همواره سعی می‌کند با یک رویکرد جامع جهانی به موضوع ورود کند و البته در هر موضوعی هم نگاه جهانی و هم نگاه محلی را بلافاصله پشت سر هم ولی به طور مجزا توضیح می‌دهد. از طرفی در بازاریابی محتوا هیچ محدودیت مکانی و زمانی وجود ندارد. از اسطوره‌های شاهنامه و تاریخ پنج هزار ساله ایرانی گرفته تا قهرمانان معاصر همه و همه می‌توانند برای شما محتوا ایجاد کنند. حتی از محتوای افسانه‌های سرخ پوستی تا قهرمانان چینی، اسپانیایی و یونانی می‌توانید در تولید محتوایتان استفاده کنید. مرزها را بشکنید، جهانی فکر کنید و برای ایده­یابی در تولید محتوا خود را در مرزهای محلی محصور نکنید. شاید لازم باشد به همین زودی محتوایتان را به زبان‌های مختلف کُردی، ترکی، بلوچی، عربی و شاید انگلیسی، فرانسوی و .... ترجمه کنید و بازارهایتان را به سایر کشورها توسعه دهید.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !