دسته محصول
سبد خرید 0
تحقیقات بازاریابی -

نام محصول

تحقیقات بازاریابی


نام نویسنده

نارش مالهوترا


نام مترجم

کامبیز حیدرزاده-بهارتیمور پور

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

518


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786005823998


وزن

1088


پیش گفتار

-

قیمت : 67000 تومان

تحقيقات بازاريابي يکي از مهم‌ترين و جذاب‌ترين جنبه‌هاي بازاريابي است. همان‌گونه که مثال آغازين نشان مي‌دهد، تحقيقات بازاريابي اطلاعات ارزشمندي براي شرکت‌ها فراهم مي‌آورد که تمام فعاليت‌هاي بازاريابي آنها را هدايت مي‌کند. در اين فصل، دو شکل کلي تحقيقات بازاريابي را شرح و توضيح مي‌دهيم: (1) تحقيق....
تحقيقات بازاريابي يکي از مهم‌ترين و جذاب‌ترين جنبه‌هاي بازاريابي است. همان‌گونه که مثال آغازين نشان مي‌دهد، تحقيقات بازاريابي اطلاعات ارزشمندي براي شرکت‌ها فراهم مي‌آورد که تمام فعاليت‌هاي بازاريابي آنها را هدايت مي‌کند.
در اين فصل، دو شکل کلي تحقيقات بازاريابي را شرح و توضيح مي‌دهيم: (1) تحقيق طراحي‌شده براي شناسايي مسئله و (2) تحقيق طراحي‌شده براي حل مسئله. شش مرحله فرآيند تحقيقات بازاريابي را شرح مي‌دهيم و نگاهي داريم به اينکه چگونه تحقيقات بازاريابي با کل روند تصميم‌گيري بازاريابي هماهنگ مي‌شود. صنعت تحقيقات بازاريابي انواع مؤسسات را دربر مي‌گيرد و اين رشته فرصت‌هاي شغلي هيجان‌انگيزي فراهم مي‌آورد. سپس اين بحث را با شرح سهم تحقيقات بازاريابي در سيستم هاي اطلاعات بازاريابي و سيستم هاي حمايت از تصميم‌گيري به پايان مي‌رسانيم.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !