سبد خرید 0
برند آفرینی دیجیتال راهنمایی گام به گام جهت راهبرد، تاکتیک و ارزیابی

نام محصول

برند آفرینی دیجیتال


نام نویسنده

دانیل رولز


نام مترجم

احمد روستا-بیان اله رمضانی

انتشارات

کلک سیمین


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

9786007506394


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786007506394


وزن

330


پیش گفتار

-

قیمت : 20000 تومان

اکثر ما باور داریم که نظر کلی ما در مورد یک برند حداقل مقداری تحت تأثیر رفتارهای مصرف خودمان است .اگرچه بازاریابی برند در دنیای دیجیتال غالبا تحت تأثیر پاسخ مستقیم است .برای شرکت هایی که پتانسیل برند آفرینی آنلاین را درک نمودند ،تمام مزایای آن برای آنها مشخص است. درواقع کمپین برند می‌تواند به....
اکثر ما باور داریم که نظر کلی ما در مورد یک برند حداقل مقداری تحت تأثیر رفتارهای مصرف خودمان است .اگرچه بازاریابی برند در دنیای دیجیتال غالبا تحت تأثیر پاسخ مستقیم است .برای شرکت هایی که پتانسیل برند آفرینی آنلاین را درک نمودند ،تمام مزایای آن برای آنها مشخص است.

درواقع کمپین برند می‌تواند به اندازه کمپین پاسخ مستقیم منتقل کننده اطلاعات باشد، کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات درست را به طریق درست اندازه گیری کنید.
برند آفرینی دیجیتالی راهنمای گام به گام، راهنمای عملی در مورد اینکه چگونه یک برند آنلاین بسازیم.
از طریق اکتشاف عناوین مانند بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، تحقیق در مورد بهینه سازی و تجزیه و تحلیل وب سایت.
دانیل رولز یک چهارچوب رباتیک برای برنامه‌ریزی برند، انتخاب کانال و اندازه‌گیری تاثیربرند طراحی کرد. برندآفرینی دیجیتال شامل :
1 مطالعه موردی در دنیای واقعی .
2. یک راهنما برای ابزارهای رایگان و غیررایگان که قادر به اندازه گیری برندآفرینی دیجیتال در کانال های آنلاین مختلف است.
3. مثال هایی از دستورالعمل فرایند سازی و راهکارهای اجتماعی.
4. یک فرایند اصلی گام به گام برند آفرینی دیجیتال همراه با تکنیک ها و دستورالعمل های اندازه گیری.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !