سبد خرید 0
مدیریت برندها یک منظر معاصر

نام محصول

مدیریت برندها


نام نویسنده

سیلوی لافورت


نام مترجم

علی حاجی محمد علی-حسنعلی پیش بین

انتشارات

رسا


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

432


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

خشتی


شابک

9789643179311


وزن

730


پیش گفتار

-

قیمت : 35000 تومان

مدیریت برندها: یک منظرمعاصر، نگاهی کاملا نوین به مدیریت و استراتژی برند می اندازد و به نقش محوری برندسازی در محیط امروزه کسب و کار می پردازد. این کتاب برای دانشجویان علاقمند به حوزه برند در مقاطع مختلف به رشته تحریر در آمده است. علاقمندان در این کتاب با نحوه خلق، ایجاد و مدیریت برندهای قدرتمن....
مدیریت برندها: یک منظرمعاصر، نگاهی کاملا نوین به مدیریت و استراتژی برند می اندازد و به نقش محوری برندسازی در محیط امروزه کسب و کار می پردازد.
این کتاب برای دانشجویان علاقمند به حوزه برند در مقاطع مختلف به رشته تحریر در آمده است.
علاقمندان در این کتاب با نحوه خلق، ایجاد و مدیریت برندهای قدرتمند آشنا خواهند شد.
از این رو پوشش جامعی از مباحث برند مانند نام گذاری، طرح و بسته بندی یک برند، چگونگی خلق تصاویر و پیام های برند و تئوری جایگاه یابی برندها در بازار را شامل می شود.
در این کتاب همچنین به موضوع توسعه موفق برندها و مدیریت سبد برند پرداخته می شود و این که چگونه یک برند را در چرخه عمرش پایدار نگه داریم.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید