دسته محصول
سبد خرید 0
چهار هوش کسب و کار (نحوه ساختاردهی مجدد مغز و کسب و کار برای دستیابی به موفقیت)

نام محصول

چهار هوش کسب و کار


نام نویسنده

واله نظام اف


نام مترجم

حمید رضا رضوانی-حمید رضا عسگر آبادی-علیرضا میرزایی-قطورلا مهسا فرجلو مطلق

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

199


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009602865


وزن

295


پیش گفتار

-

قیمت : 14000 تومان

در فصل اول، کلیاتی راجع به ساختار مغز انسان، اجزای مختلف مغز و نحوه کارکرد آنها توضیحات کاملی ارائه شده است تا مخاطبان را به نحو مناسب، وارد دنیای جذاب این کتاب کند. در فصل دوم کتاب، هوش مالی مورد بحث قرار گرفته است. هوش مالی بخشی از هوش کلی ماست که برای حل مشکلات مالی از آن استفاده می‌کنیم. مشک....
در فصل اول، کلیاتی راجع به ساختار مغز انسان، اجزای مختلف مغز و نحوه کارکرد آنها توضیحات کاملی ارائه شده است تا مخاطبان را به نحو مناسب، وارد دنیای جذاب این کتاب کند. در فصل دوم کتاب، هوش مالی مورد بحث قرار گرفته است. هوش مالی بخشی از هوش کلی ماست که برای حل مشکلات مالی از آن استفاده می‌کنیم. مشکلات مالی رایج در دنیای امروز، تطبیق نداشتن درآمدها و هزینه‏های زندگی، نداشتن خانه شخصی، بدهکاری، هزینه‌های خودرو، هزینه‌های بهداشتی و درمانی و ... است که با استفاده از هوش مالی می‏توان آنها را برطرف کرد. در فصل سوم، مطالبی راجع به هوش مشتری بیان شده است. هوش مشتری،‌ مرتبط با نقشه ریزی و چارچوب‏دهی ذهن کسب و کار شما برای موفقیت مشتری است؛ نه موفقیت شما یا موفقیت شرکت شما. فصل چهارم کتاب نیز مشتمل بر مطالبی درباره هوش داده‌ها در قالب 9 مرحله می‌باشد. فصل پنجم، درباره هوش نبوغ فکری و دستیابی به بهترین ایده‌ها در داخل سازمان بحث می‌کند. فصل ششم با عنوان «الگوشناسی» در پی شفاف سازی مجموعه داده‌ها و رویدادها در داخل سازمان و استخراج یک یا چند الگو جهت پیش‏بینی وقایع آتی از درون آنها می‌باشد. فصل ششم تلاش دارد به شما بیاموزد که چگونه مغز خود را برای ملاحظه الگوها و فرصت‌ها، آموزش دهید. فصل پایانی کتاب نیز در مورد نقشه ریزی استراتژی می‌باشد و تلاش دارد چهار هوش تحول آفرین مورد بحث در کتاب را به صورت کاربردی، در صحنه عمل وارد سازد و از آنها برای تعیین نقشه استراتژی سازمان بهره بگیرد.


اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !