سبد خرید 0
پیگیری در بازاریابی چند سطحی -

نام محصول

پیگیری در بازاریابی چند سطحی


نام نویسنده

تام بیگ ال شرایتر


نام مترجم

فرشید قهرمانی

انتشارات

زمینه


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

133


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786009666652


وزن

160


پیش گفتار

-

قیمت : 7500 تومان

دلیل هر تماس ما با مشتری احتمالی کمک کردن به او برای این است که احساس بهتری درباره ما داشته باشد و اطلاعات بیشتری درباره محصول و فرصت کاری ای که به او پیشنهاد می‌دهیم کسب کند. پیگیری درست به این معناست که باید گفتگوی سازنده با مشتریان احتمالی خود داشته باشیم .آنها در انتظار تماس تلفنی ما هستند....
دلیل هر تماس ما با مشتری احتمالی کمک کردن به او برای این است که احساس بهتری درباره ما داشته باشد و اطلاعات بیشتری درباره محصول و فرصت کاری ای که به او پیشنهاد می‌دهیم کسب کند.
پیگیری درست به این معناست که باید گفتگوی سازنده با مشتریان احتمالی خود داشته باشیم .آنها در انتظار تماس تلفنی ما هستند .ما همیشه مشتری های احتمالی مان را درک می‌کنیم و هنگامی که زمان مناسب برای آنها فرا برسد ، در کنارشان خواهیم بود.
آیا این جالب به نظر نمی‌رسد؟
از تکنیک های معرفی شده در این کتاب برای رساندن مشتری های احتمالی تان از پاسخ<< الان زمان مناسبی برای شروع این کار نیست >>به <<همین الان زمان مناسبی برای شروع این کار است>> بهره ببرید.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید