دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی شیوه ها و تکنیک های کاربردی بازاریابی و فروش

نام محصول

بازاریابی


نام نویسنده

برایان تریسی


نام مترجم

صبا حقیقی

انتشارات

لیوسا


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

120


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786003400290


وزن

143


پیش گفتار

-

قیمت : 7000 تومان

موفقیت یا شکست شما در کسب و کارتان، به موفقیت یا شکست در تلاش های تان در بازاریابی بستگی دارد. اگر بتوانید خواسته و نیاز مشتریان خود را شناسایی و آنها را برآورده کنید، به نتایجی شگفت انگیز دست خواهید یافت. این راهنمای حیاتی که برگرفته از قدرت تشخیص برایان تریسی در تجارت است، ۲۱ نظریه قدرتمند ....
موفقیت یا شکست شما در کسب و کارتان، به موفقیت یا شکست در تلاش های تان در بازاریابی بستگی دارد. اگر بتوانید خواسته و نیاز مشتریان خود را شناسایی و آنها را برآورده کنید، به نتایجی شگفت انگیز دست خواهید یافت. این راهنمای حیاتی که برگرفته از قدرت تشخیص برایان تریسی در تجارت است، ۲۱ نظریه قدرتمند را شامل می‌شود که می توانید با به کارگیری آنها بلافاصله نتایج بازاریابی راهبردی خود را بهبود ببخشید. این کتاب کاربردی به همراه راهبردهای بازاریابی آزمایش شده در طول زمان ، به شما نشان می دهد که چگونه بر رقبا غلبه کنید، فروش و سود را افزایش دهید و در بخش بازار مربوط به شغلتان تسلط یابید.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !