دسته محصول
سبد خرید 0
برند سازی با رویکرد منابع انسانی -

نام محصول

برند سازی با رویکرد منابع انسانی


نام نویسنده

بهاره بهجت-احمدرضا شکرچی زاده-میلاد جعفری طادی


نام مترجم

-

انتشارات

جهاد دانشگاهی واحد اصفهان


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

222


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786003181021


وزن

350


پیش گفتار

-

قیمت : 130000 تومان

وجه تمایز ظاهری کسب و کار پویا با کسب و کار به اصطلاح منفعل در میزان سوددهی آنهاست؛ اما آنچه باعث این اختلاف در سوددهی می‌گردد مجموعه ای از عوامل محیطی، مدیریتی و ...است. برندسازی یکی از این عوامل است که در راستای پویایی هر چه بیشتر کسب و کار حرکت می‌کند. نکته ای که کمتر کسی مورد توجه قرار می ....
وجه تمایز ظاهری کسب و کار پویا با کسب و کار به اصطلاح منفعل در میزان سوددهی آنهاست؛ اما آنچه باعث این اختلاف در سوددهی می‌گردد مجموعه ای از عوامل محیطی، مدیریتی و ...است. برندسازی یکی از این عوامل است که در راستای پویایی هر چه بیشتر کسب و کار حرکت می‌کند.
نکته ای که کمتر کسی مورد توجه قرار می دهد این است که درخت برند در خاک منابع انسانی ریشه می‌کندنه ذهنیت مشتریان؛ بنابراین توجه ویژه به منابع انسانی، خود به عنوان عامل پیش برنده در پویایی کسب و کار به حساب می‌آید. مولفین کتاب حاضر سعی نموده اند با توجه به اهمیت و جدید بودن مباحث پیرامون برند سازی منابع انسانی، راهنمایی جامعه از تئوری ها ، استراتژی ها و برنامه های عملیاتی برند سازی منابع انسانی را برای شما خواننده گرامی گرد آورند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !