سبد خرید 0
امید و تلاش جلد 2 زمزمه ها ی کارآفرینی

نام محصول

امید و تلاش جلد 2


نام نویسنده

زهره خاکفرجی


نام مترجم

-

انتشارات

فرا


سال چاپ

1391


تعداد صفحه

132


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786006092096


وزن

160


پیش گفتار

-

قیمت : 4900 تومان

معرفي كتاب: تنها يك راه، مسير رسيدن به خواسته و هدف نيست، همواره راه هاي گوناگوني براي حل يك مساله وجود دارد. هنگام حل مسايل، گاهي لازم است ذهن تان را از چارچوب و محدوده آن موضوع بيرون كشيده و گسترش دهيد تا بتوانيد خلاقانه به راه حل دست يابيد. زماني كه مشكلات به سراغ ما مي آيند، بهترين زمان ....
معرفي كتاب:
تنها يك راه، مسير رسيدن به خواسته و هدف نيست، همواره راه هاي گوناگوني براي حل يك مساله وجود دارد. هنگام حل مسايل، گاهي لازم است ذهن تان را از چارچوب و محدوده آن موضوع بيرون كشيده و گسترش دهيد تا بتوانيد خلاقانه به راه حل دست يابيد.

زماني كه مشكلات به سراغ ما مي آيند، بهترين زمان براي يادگيري ماندگارترين درسهاست. آينده به مشتاقان يادگيري تعلق دارد، سخت كوشي به تنهايي كافي نيست. يادگيري پيوسته پيش شرطي براي موفقيت در دنياي امروز كسب و كار است.

يكي از مهارت هاي لازم براي هر مدير، مهارت بازخورد اثربخش يا موثر است. مدير بايد با روش بازخورد دادن موثر به كاركنان آشنا باشد تا بتواند كارمند خود را در مسير درست هدايت كند.

سازمان هايي كه خواستار تغيير هستند بر روي عاملي به نام فرهنگ تغيير بيشتر كار مي كنند. امروز با اهميت پيداكردن موضوع تغيير سازماني، در علم مديريت، اصطلاح جديدي با عنوان سازمان چابك مطرح شده است.

هر معامله اي بايد منافع و سودمندي دو طرف را به همراه داشته باشد بنابراين هر پيشنهادي بايد به پيروزي و برد دو طرف منتهي شود. تا به توافقي برد-برد بيانجامد.


فهرست مطالب:

• آغاز سال تحصيلي دوره راهنمايي
• روش حل مسئله
• در جستجوي راه حل خلاقانه
• پيشنهاد برد-برد
• مذاكره
• اميد و مذاكرات چند جانبه
• معامله برد-برد
• اولين كارمندان اميد
• تشكيل تيم كاري اميد
• جام جهاني فوتبال
• راه اندازي وب سايت مدرسه
• يادگيري مستمر
• اولين درآمد الكترونيك
• ايده فروش اينترنتي
• اجراي آزمايشي طرح
• تغيير سازماني
• سازمان هاي چابك
• ميهماني خانه مادربزرگ
• پايان دوره راهنمايي
• هديه كارنامه
• وب سايت حراجي

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !