سبد خرید 0
دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - شماره 55 -

نام محصول

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار - شماره 55


کد کالا

137


دسته بندی

دوماهنامه توسعه مهندسی بازار


وزن (گرم)

401


ناشر

بازاریابی

تعداد صفحه

73

قیمت : 12000 تومان

یادداشت / مينتزبرگ‌‌عليه‌‌آموزشهاي‌‌مرسوم‌‌شغل‌‌مديريت، فروش به شركتها و سازمانها، و استارتاپ‌ها (پرویز درگی .... صفحه 4) مدیرمسئول مجله‌ی توسعه مهندسی بازار و مدیرعامل TMBA چکیده: توسعه مهندسي بازار در فرم، صفحه‌آرايي، و طراحي تغييراتي كرده است كه هم در اين صفحه و هم در صفحات بعدي ملاحظه خ....
یادداشت /
مينتزبرگ‌‌عليه‌‌آموزشهاي‌‌مرسوم‌‌شغل‌‌مديريت، فروش به شركتها و سازمانها، و استارتاپ‌ها
(پرویز درگی .... صفحه 4)
مدیرمسئول مجله‌ی توسعه مهندسی بازار و مدیرعامل TMBA
چکیده: توسعه مهندسي بازار در فرم، صفحه‌آرايي، و طراحي تغييراتي كرده است كه هم در اين صفحه و هم در صفحات بعدي ملاحظه خواهيد كرد.
براي اين تغييرات، دو ضرورت اولويت داشت؛ الف - بازخورد خوانندگان و اهالي بازاريابي، و ب - تغيير رفتار "مطالعه" بويژه با گسترش روزافزون رسانه‌هاي اجتماعي نظير تلگرام، اينستاگرام و روند روبه‌رشد اپليكيشن‌ها.
دو رويداد مهم در اين شماره آمده است كه مي‌خوانيد:
1-درگذشت جك تروت، نظريه‌پرداز جايگاه‌يابي (Positioning)
2- افتتاح سالن همايشهاي پروفسور مسعود حيدري در آموزشگاه بازارسازان (12 ارديبهشت 1396).
• جك تروت، نظريه‌پرداز جايگاه‌يابي، در ايران شناخته شده است. به گفته‌ي ژورناليستها، او براي ذهن و پول مصرف‌كنندگان جنگيد و در 82 سالگي درگذشت.
• خبر افتتاح سالن همايشهاي پروفسور مسعود حيدري در آموزشگاه بازارسازان را در شماره‌ي پيشين مجله (شماره‌ي 54، فروردين و ارديبهشت 1396) خوانديد. پس از برگزاري مراسم، در اين شماره تصاويري از مراسم را در قاب‌عكسها ببينيد.
و...

سرمقاله /
رهبری کاروکسب
(دکتر مارتین گالسیان .... صفحه 6)
استاد دانشگاه امریکایی ارمنستان
چکیده: انسان در طول تاريخ حيات خود توانسته است مشكلات بسيار پيچيده‌اي را حل كند، اما در بسياري از موارد نيز ناتوان بوده است. انسان توانسته است به ماه سفر كند، با همنوعان خود در كشورهاي ديگر ارتباط برقرار كند، و بيماريهاي مرگبار را درمان نمايد. در مقابل، هنوز نتوانسته‌ايم به صورت صلح‌آميز در كنار هم زندگي كنيم، فقر را ريشه‌كن كنيم، و محيط زيست خود را براي نسلهاي آينده حفظ كنيم.
رهبري كليد گم‌شده براي حل بسياري از مشكلات بشري است. بسياري از اين مشكلات نيازمند تطبيق‌پذيري با واقعيت جديد جهان است و در بسياري از موارد هيچ‌كس راهي براي حل اين مشكلات نمي‌شناسد. افرادي كه عزم اين مشكلات را داشته باشند، بايد از شجاعت لازم براي پذيرش اين مسئوليت برخوردار باشند، خود را در خط مقدم جبهه‌ي تلاش قرار بدهند، و امور را به پيش ببرند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !