دسته محصول
سبد خرید 0
خدمت عالی به مشتری راهنمایی مختصر برای کتابداران

نام محصول

خدمت عالی به مشتری


نام نویسنده

دارلین ای. واینگاند


نام مترجم

مرضیه هدایت

انتشارات

سمت


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

137


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789644599903


وزن

230


پیش گفتار

-

قیمت : 4500 تومان

در این كتاب كه برای دانشجویان رشته‌ كتابداری در مقطع كارشناسی تالیف شده، شیوه‌های رفتار صحیح كتابداران با مشتری بیان گردیده و راهبردهایی برای موفقیت در این زمینه مطرح شده كه از آن جمله است: تمركز بر مشتری، افزایش حمایت‌های اداری، آموزش و تربیت، مشخص كردن توانایی‌ها و محدودیت‌ها، تعیین اهداف و مق....
در این كتاب كه برای دانشجویان رشته‌ كتابداری در مقطع كارشناسی تالیف شده، شیوه‌های رفتار صحیح كتابداران با مشتری بیان گردیده و راهبردهایی برای موفقیت در این زمینه مطرح شده كه از آن جمله است: تمركز بر مشتری، افزایش حمایت‌های اداری، آموزش و تربیت، مشخص كردن توانایی‌ها و محدودیت‌ها، تعیین اهداف و مقاصد قابل دسترسی كار در جهت ارتقای مستمر و شناخت توان مشتری.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !