دسته محصول
سبد خرید 0
اصول بازاریابی و بسته بندی آبزیان -

نام محصول

اصول بازاریابی و بسته بندی آبزیان


نام نویسنده

افشین عادلی


نام مترجم

-

انتشارات

بی نهایت


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

204


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789649641096


وزن

315


پیش گفتار

-

قیمت : 13000 تومان

از سیاست‌های اتخاذ شده توسط دولت‌ها در جوامع مختلف، تلاش به منظور برقراری امنیت غذایی و تامین غذای سالم و بهداشتی برای آحاد مردم است. با پیشرفت صنایع تبدیلی به دست‌یابی به امنیت غذایی، کاهش ضایعات، افزایش ارزش افزوده، اشتغال‌زایی و صادرات غیرنفتی کمک می‌شود. حال، سرمایه‌گذاری در راستای توسعۀ تول....
از سیاست‌های اتخاذ شده توسط دولت‌ها در جوامع مختلف، تلاش به منظور برقراری امنیت غذایی و تامین غذای سالم و بهداشتی برای آحاد مردم است. با پیشرفت صنایع تبدیلی به دست‌یابی به امنیت غذایی، کاهش ضایعات، افزایش ارزش افزوده، اشتغال‌زایی و صادرات غیرنفتی کمک می‌شود. حال، سرمایه‌گذاری در راستای توسعۀ تولید با هر هدفی، مستلزم وجود تقاضا برای محصول و تولید محصولی متناسب با نیاز مشتری خواهد بود تا اقتصاد تولید پایدار بماند. برای توسعۀ فعالیت‌های شیلاتی نگاه اقتصادی پایدار و محیط زیستی با ثبات، ضروری است و به همین دلیل آگاهی از اصول دانش بازاریابی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. برای یک بازاریابی راه‌بردی نیز توجه به صنایع تبدیلی و به خصوص صنایع بسته‌بندی به منظور توفیق در فروش بیش‌تر، کاهش ضایعات، توسعۀ صادرات، تمایل به تولید، افزایش درآمد ارزی و امنیت غذایی و در نهایت فراهم کردن اطمینان خاطر بیش‌تر برای مصرف‌کنندگان و ایجاد مشتری با رعایت استانداردهای بین‌المللی و استمرار تولید ضروری است. بدین سبب کتاب حاضر می تواند نقش موثری در اعتلای مدیریت شیلات و بالاخص افزایش مصرف آبزیان و سلامتی در جامعه نقش داشته باشد.

کتاب حاضر سعی دارد مخاطب را با اصول بازاریابی و انواع بسته‌بندی آبزیان آشنا سازد. مباحث مربوط به بازاریابی و بسته بندی آبزیان در دو فصل مجزا نگاشته شده است که می‌تواند علاوه بر استفاده دانشجویان رشته های شیلات، صنایع غذایی و دامپزشکی، مورد استفاده سایر علاقه مندان ، مدیران و دست اندرکاران صنایع شیلاتی قرار گیرد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !