فروش به شركتها و سازمانها - كه نام اصلي آن Spin selling است، كتابي است يكميليون دلاري! كتابي حيرتانگيز از آن رو كه فروشندگان برتر دنيا را از خواب خرگوشي بيرون آورد، و قرار است بر "خودفريبي" ساليان سال "فروشندگان برتر دنيا" پايان دهد!
شگفتزده ميشويد وقتي بدانيد اين كتاب، شما را از مطالعهي 1....
فروش به شركتها و سازمانها - كه نام اصلي آن Spin selling است، كتابي است يكميليون دلاري! كتابي حيرتانگيز از آن رو كه فروشندگان برتر دنيا را از خواب خرگوشي بيرون آورد، و قرار است بر "خودفريبي" ساليان سال "فروشندگان برتر دنيا" پايان دهد!
شگفتزده ميشويد وقتي بدانيد اين كتاب، شما را از مطالعهي 1000 كتاب ديگر در حوزهي فروش رهايي ميبخشد؛ كتابي كه حاصل پژوهش تحقيقاتي گروهي از زبدگان است كه به مدت 12 سال، 35 هزار مذاكرهي فروش را در 27 كشور دنيا ارزيابي كرده است! به همين دليل است كه ميگوييم هزينهي تحقيقات آن در 12 سال، يكميليون دلار است!
همين اعداد و ارقام كافي است كه نفس در سينهي "فروشندگان برتر دنيا" را حبس كند و سر تعظيم فرود آورند براي پردازش جسورانهي اين پژوهش كه خط بطلان ميكشد براي بسياري از آنچه اين فروشندگان برتر دنيا، در سمينارها، كارگاهها، و كلاسها تاكنون تدريس كردهاند! نتايج اين پژوهش به نحو حيرتآوري شوكبرانگيز بود تا جايي كه خود پژوهشگران، 7 سال دربارهي يافتههاي خود سكوت كردند؛ چون180 درجه مغاير بود با اصول، تكنيكها، و مهارتهايي كه بهعنوان "كليدهاي طلايي فروش" از آن ياد ميشد! اين پژوهش نشان ميداد كه همين "كليدهاي طلايي فروش" نه تنها فروش را افزايش نميدهند بلكه، موانع اصلي فروش هستند، و فروشندگان برتر دنيا با ارائهي همين كليدهاي طلايي فروش، اصليترين مروجان خرافه هستند!