سبد خرید 0
نام های تجاری تنبل، زرنگ، خنثی دستورالعمل ساخت یک نام تجاری قدرتمند، ویژه ایران

نام محصول

نام های تجاری تنبل، زرنگ، خنثی


نام نویسنده

احسان مهدی نژاد


نام مترجم

-

انتشارات

سخنوران


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

200


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786004550376


وزن

260


پیش گفتار

-

قیمت : 24000 تومان

معرفی کتاب نام‌های تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی کتاب نام‌های تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی: دستورالعمل ساخت یک نام تجاری نوشته‌ی احسان مهدی نژاد اولین و تنها کتاب ساخت نام تجاری ایرانی است که کاملا بومی بوده و مطابق با شرایط روز ایران نوشته شده است. نویسنده در این کتاب الگوهایی را یافته است که از طر....
معرفی کتاب نام‌های تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی

کتاب نام‌های تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی: دستورالعمل ساخت یک نام تجاری نوشته‌ی احسان مهدی نژاد اولین و تنها کتاب ساخت نام تجاری ایرانی است که کاملا بومی بوده و مطابق با شرایط روز ایران نوشته شده است.

نویسنده در این کتاب الگوهایی را یافته است که از طریق استفاده از این الگوها و استفاده به صورت کلیدهای ساخت نام تجاری می توان به یک نام تجاری و قدرتمند مختص خود دست یافت. کل این کتاب در قالب دستورالعمل نگارش شده است و در انتهای هر فصل تمریناتی نیز بابت یادگیری هر چه بیشتر خواننده تهیه شده است.

در کتاب نام های تجاری تنبل زرنگ خنثی روشی بیان شده است که ماشین نام سازی نامیده شده است! شما با آگاهی از کارکرد این ماشین فرضی می‌توانید به توانایی درک اصول و ساخت نام های تجاری برسید! همچنین احسان مهدی نژاد به بررسی تاثیر نام های شخصی افراد در تجارت پرداخته است؛ این که چه نام های شخصی‌ای موفق ترند و این که قوانین جدید ثبت در ایران چه مجوزهایی برای تغییر این اسامی به ما داده است.

یک تحقیق چالشی بین المللی نیز که در زمینه تاثیر نام های شخصی بر پیش‌داوری جامعه نسبت به افراد می‌باشد نیز آورده شده است.

در دو فصل ویژه نیز به کلیدهای ساخت نام برای سایت و کتاب پرداخته شده است که بسیار مهم و کاربردی هستند.
در آخرین صفحات یک چک لیست ویژه قرار داده شده است تا شما هر وقت که خواستید یک نام قدرتمند برای خود بسازید این چک لیست را جلوی خودتان قرار دهید و کار برایتان ساده‌تر شود.

فهرست مطالب
مقدمه
فصل اول: نام های تجاری مرتبط با کارآیی
فصل دوم: نام های اختصاری
فصل سوم: نام های ترکیبی
فصل چهارم: نام های ژنریک و عمومی
فصل پجم: تله گسترش یک نام تجاری
فصل ششم: مولتی برند
فصل هفتم: نام های شخصی
فصل هشتم: واژه های روزمره
فصل ویژه: نام گذاری کتاب
فصل ویژه دوم: نام گذاری سایت
فصل آخر: مرور آموخته ها و چک لیست ساخت نام تجاری

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید