سبد خرید 0
نسل چهارم بازاریابی از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتالی

نام محصول

نسل چهارم بازاریابی


نام نویسنده

فیلیپ کاتلر-هرماوان کارتاجایا-ایوان ستیاوان


نام مترجم

علی عمویی اوجاکی-شهریار محسنین-آوا شفیعی

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

180


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786004071192


وزن

280


پیش گفتار

-

قیمت : 12000 تومان

هر چند سال شاهد ظهور جنبش بازاریابی جدیدی هستیم، اما بازاریابان با تجربه می دانند که این زمان، متفاوت از زمان‌های قبل است، نه فقط قوانین، بلکه خود مشتریان تغییر کرده اند. نسل چهارم بازاریابی چهارچوب گسترده ای را مبتنی بر چشم انداز دنیای واقعی از چیزی که مصرف‌کننده در حال حاضر است و آنچه فردا ....
هر چند سال شاهد ظهور جنبش بازاریابی جدیدی هستیم، اما بازاریابان با تجربه می دانند که این زمان، متفاوت از زمان‌های قبل است، نه فقط قوانین، بلکه خود مشتریان تغییر کرده اند. نسل چهارم بازاریابی چهارچوب گسترده ای را مبتنی بر چشم انداز دنیای واقعی از چیزی که مصرف‌کننده در حال حاضر است و آنچه فردا خواهد بود، ارائه می‌کند. امروز، مشتریان زمان و توجه کمی را به برند شما اختصاص می دهند و آنها در هر مرحله ای از مسیرشان توسط گزینه های زیادی احاطه می شوند. شما باید مقاومت کنید، توجه آنها را جلب نماید و پیامی که آنها می‌خواهند گوش فرا دهند را ارسال کنید. این کتاب به پویایی های قدرت در حال انتقال پارادوکس های حاصل از ارتباطات و خرده فرهنگ های تأثیرگذار می‌پردازد که مصرف‌کننده فردا را شکل خواهند داد.این تغییرات اساس هایی برای نشان دادن چرایی ضرورت نسل چهارم بازاریابی برای بهره‌وری هستند و این کتاب نشان می‌دهد که چطور آن را برای وضعیت امروز برند خود به کار ببرید.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !