سبد خرید 0
مدیریت بازاریابی دیجیتال digital marketing management

نام محصول

مدیریت بازاریابی دیجیتال


نام نویسنده

پروفسور دبرا زاهای-debra zahay


نام مترجم

دکتر کامبیز حیدرزاده-دکتر رضا رادفر

انتشارات

نشر علم


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

176


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642248667


وزن

255


پیش گفتار

-

قیمت : 21500 تومان

این کتاب بازاریابی دیجیتال را با توجه به مساله انتخاب راهبرد شرکت بررسی میکند.گام نخست.دربازاریابی دیجیتال شناخت شرکت و برند خود است.گام دوم قراردادن محتوا و کلیدواژه ها در وب سایتتان است تا در صورت جستجو قابل دسترسی باشد.گام سوم استفاده از سایر پلتفورم های توزیع محتوای دیجیتال اعم از ایمیل-رسان....
این کتاب بازاریابی دیجیتال را با توجه به مساله انتخاب راهبرد شرکت بررسی میکند.گام نخست.دربازاریابی دیجیتال شناخت شرکت و برند خود است.گام دوم قراردادن محتوا و کلیدواژه ها در وب سایتتان است تا در صورت جستجو قابل دسترسی باشد.گام سوم استفاده از سایر پلتفورم های توزیع محتوای دیجیتال اعم از ایمیل-رسانه های اجتماعی و موبایل به منظور ارائه آن محتوا به مشتری است.این کتاب بر اهمیت مدیریت داده ها و حریم شخصی تمرکز میکند.نگارنده نحوه ساخت پایگاه داده ها وایجاد سازمانی که کیفیت داده ها را در مرکز امور خود قرار داده مورد بررسی قرار خواهد داد.این رویه ها به اندازه پلتفورم های توزیع محتوا برای موفقیت بازاریابی دیجیتال مهم و ضروری هستند.نگارنده پس از ایجاد یک پایگاه داده با داده های با کیفیت.هیچ برنامه بازاریابی دیجیتال موفق نخواهد شد.هر فصل با فهرستی از مراحل عملی برای شروع اجرای راهبرد بازاریابی دیجیتال و نیز سوالات مورد بحث و اصطلاحات کلیدی پایان می یابد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید