سبد خرید 0
همیشه آنلاین راهکارهای اجرایی برای بازاریابی و تبلیغات در هزاره سوم

نام محصول

همیشه آنلاین


نام نویسنده

کریستوفر والمر-ژوفری پر کورت


نام مترجم

دکتر امین اسد الهی-مهدی خیرآبادی

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

222


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786004071291


وزن

265


پیش گفتار

-

قیمت : 14000 تومان

فضای رقابتی و پویای امروزی همواره موردبحث و نظرات مختلف صاحب‌نظران اقتصادی و مدیریت بوده است. متخصصان بازاریابی به‌عنوان یکی از پیشروان عرصه تجاری و به‌عنوان متولیان حفظ، کنترل و توسعه سهم بازار شرکت‌ها همواره در این موضوع مهم صاحب‌نظر بوده‌اند. فضای رقابتی و پویایی و اعتقاد به آن‌یک موضوع مهم ا....
فضای رقابتی و پویای امروزی همواره موردبحث و نظرات مختلف صاحب‌نظران اقتصادی و مدیریت بوده است. متخصصان بازاریابی به‌عنوان یکی از پیشروان عرصه تجاری و به‌عنوان متولیان حفظ، کنترل و توسعه سهم بازار شرکت‌ها همواره در این موضوع مهم صاحب‌نظر بوده‌اند. فضای رقابتی و پویایی و اعتقاد به آن‌یک موضوع مهم است اما از آن مهم‌تر داشتن نقشه راه مناسب و همین‌طور چگونگی انتخاب مسیر آینده و به قول پروفسور کاتلر "ساختن آن " است. کتاب همیشه فعال یک از بهترین کتاب‌های تخصصی با مثال‌های واقعی از شرکت‌های مهم و پیشتاز در امر بازاریابی دیجیتال و محتوا سازی برای شرکت‌هاست. اینکه شرکت‌های بزرگ چگونه به تجارب خوب خود رسیده‌اند و یا در را رسیدن به اهداف خود چه سختی‌هایی را پشت سر گذاشته‌اند، نشانگر دقت نظر نویسنده در انتخاب و تجمیع این نکات مهم و بسیار کاربردی است. کتاب درواقع از عصر جدیدی به نام عصر " همیشه فعال" نام برنده است که اشاره آن به دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که امروزه مخاطبان و طرفداران بسیاری پیداکرده است و تأثیر بسیار شگرف آن روی صنعت تبلیغات، بازاریابی، تحقیقات بازار و برند سازی هست. و اینکه چگونه می‌توان امروزه با تکنیک‌ها و روش‌های نوین جهت بسترسازی در شبکه‌های اجتماعی و به‌کارگیری رسانه‌های مرتبط با آن گوی سبقت را از رقبا ربود. عنوان " همیشه فعال" مصداق بارز 24/7/60/60 است که در کتاب بدان اشاره‌شده است و درواقع به این نکته اساسی و کاربردی اشاره دارد که هفت روز هفته و هر 24 ساعت در روز و هر 60 دقیقه در یک ساعت و هر 60 ثانیه در یک دقیقه به تصاحب ذهن مصرف‌کنندگان و مشتریان و افزایش سهم ذهنی برند آن‌ها با رویکردها و ابزارهای نوین بپردازیم. در این کتاب با ابر مدیران ارشد بازاریابی و آژانس‌های تبلیغاتی صحبت شده است؛ و نقطه نظرات آن‌ها در خصوص بازاریابی دیجیتال و محتوا سازی به رشته تحریر آمده است، افرادی که به تعبیر نویسنده آینده را اینجا شروع می‌کنند. این کتاب به‌صراحت در تغییرات آتی شرکت‌ها دارای شیوه‌ای کاربردی است زیرا از مثال شرکت‌های بازاریابی بزرگی که به‌صورت جهانی به دنبال مهارت‌ها، بینش‌ها و قدرت ترکیبی تحلیل و خلاقیت موردنیاز برای بهره‌گیری کامل از این محیط تبلیغاتی و رسانه‌ای جدید هستند؛ سخن می‌گوید.

سرمایه‌گذاری، رسانه، تحقیقات بازاریابی، رفتار مصرف‌کننده و تبلیغات همگی از نگاه جامع و دقیق نگارنده به بازاریابی جامع حکایت دارد. شرکت‌های رسانه‌ای بزرگ و آژانس‌های تبلیغاتی مانند جانسون‌اند جانسون، اگیلوی، ساعتچی‌اند ساعتچی به همراه گوگل، مایکروسافت و یاهو موردبررسی این کتاب هستند و مثال‌های خوبی را در مورد شیوه‌های بازاریابی شرکت‌های مطرح در سطح بازاریابی محتوا و دیجیتال خواهیم خواند. خاطرنشان می‌گردد که از تجربیات برندهایی همچون نایکی، پپسی، پروکتر اند گمبل، کوکا درزمینهٔ ارتباط با مشتریان با وب‌سایت‌ها و ابزارهای دیجیتالی‌شان صحبت به میان آمده است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید