دسته محصول
سبد خرید 0
انقلاب در دنیای خرده فروشی چگونه فناوری های نوین، شیوه های سنتی خرده فروشی را تغییر می دهند؟

نام محصول

انقلاب در دنیای خرده فروشی


نام نویسنده

استفان نیمایر-آندره آ زوچی-مارکو کاتنا


نام مترجم

مجید نوریان

انتشارات

مبلغان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

192


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786008689027


وزن

280


پیش گفتار

-

قیمت : 12000 تومان

شرحی مختصر از کتاب با توسعۀ فناوری در جهان،  شیوه های سنتی خرید و فروش، کاملاً دگرگون شده اند. به بیان دقیق تر، یک انقلاب واقعی در دنیای خرده فروشی رخ داده است که خرید و فروش مکان محور را به کلی تغییر داده و سایر ابزارهای فروش مبتنی بر دنیای دیجیتال و شبکه های مجازی را وارد عرصۀ خرده فروشی کرده....
شرحی مختصر از کتاب
با توسعۀ فناوری در جهان،  شیوه های سنتی خرید و فروش، کاملاً دگرگون شده اند. به بیان دقیق تر، یک انقلاب واقعی در دنیای خرده فروشی رخ داده است که خرید و فروش مکان محور را به کلی تغییر داده و سایر ابزارهای فروش مبتنی بر دنیای دیجیتال و شبکه های مجازی را وارد عرصۀ خرده فروشی کرده است. با گسترش تلفن های همراه و هوشمند شدن آن ها دنیای خرده فروشی وارد عصر نوینی شده است. هرچند فروش مبتنی بر مکان، یعنی فروشگاه های فیزیکی هنوز رونق خود را از دست نداده اند و روزبه روز درحال گسترش اند، شیوه ها و روش های فروش در آن ها دستخوش تغییرات زیادی شده اند.
کتاب «انقلاب در دنیای خرده فروشی» به ماجرای این تغییرات به شیوه ای علمی و عمیق پرداخته است.
این کتاب با تاریخچۀ کوتاهی از خرده فروشی در جهان آغاز می شود و به سیر تکوین خرده فروشی در دنیای مدرن و تأثیر فناوری در آن می پردازد و با ترسیم آیندۀ خرده فروشی، ما را با افق های نوین در این عرصه آشنا می کند و به این نکتۀ مهم می پردازد که تغییر در دنیای خرده فروشی، لحظه ای است و همپای تغییرات سریع تکنولوژی، دنیا نیز درحال تغییر است و در پایان به فراخوانی برای اقدام اشاره می کند که همانا کنارگذاشتن الگوهای ذهنی کهنه از خرده فروشی است.
فهرست کتاب
یادداشت ناشر
پیشگفتار
مقدمه

فصل یک: تاریخچۀ کوتاهی از خرده فروشی
عصر داد و ستد
عصر مدرن
عصر دیجیتال

فصل دو : فناوری توانمندساز حیاتی خرده فروشی
چگونه خرده فروشان به ارزش می افزایند
پیوند زدن زنجیره
دانستن آنچه می دانید
سلسلۀ تحولات
فصل سه: فناوری های تغییردهندۀ بازی
انقلاب
عصر بعدی تغییر فناوری
کاربرد آن برای مصرف کنندگان

فصل چهار: توانمند ساختن مشتری
سفر تصمیم گیری مصرف کننده
ابزارهای توانمندسازی مشتری
واکنش خرده فروشان به رفتار درحال تغییر مصرف کنندگان
فصل پنج :   به سوی انگاره ای نو در خرده فروشی
نقش در حال تغییر فروشگاه فیزیکی
رقبای تازه
قدرت بهره وری اطلاعات

فصل شش: آیندۀ خرده فروشی
کهن الگوهای خودایستا
بناکردن بر پایۀ مدل های خودایستا

فصل هفت: فراخوانی برای اقدام
جهش قورباغه ای
مسیر پیش رو
به کار بستن

قدردانی
دربارۀ نویسندگان
واژہ نامه

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !