دسته محصول
سبد خرید 0
الگوی کاربردی مدیریت علمی روابط‌عمومی -

نام محصول

الگوی کاربردی مدیریت علمی روابط‌عمومی


نام نویسنده

احمد یحیایی ایله ای


نام مترجم

-

انتشارات

سیمای شرق


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

216


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786006628431


وزن

330


پیش گفتار

-

قیمت : 14000 تومان

بهره‌مندی از الگوی ارائه شده در این کتاب کمک می‌کند تا مدیران روابط‌عمومی بتوانند بر اساس معیاری علمی، کیفی و البته جهانی، فعالیت‌های اجرایی را هدایت و مدیریت کنند. کتاب الگوی کاربردی «مديريت علمي روابط‌عمومي» دارای 14 فصل است که عناوین این فصل‌ها عبارتند از: مدیریت چیست؟ روابط‌عمومی چیست....
بهره‌مندی از الگوی ارائه شده در این کتاب کمک می‌کند تا مدیران روابط‌عمومی بتوانند بر اساس معیاری علمی، کیفی و البته جهانی، فعالیت‌های اجرایی را هدایت و مدیریت کنند.

کتاب الگوی کاربردی «مديريت علمي روابط‌عمومي» دارای 14 فصل است که عناوین این فصل‌ها عبارتند از:
مدیریت چیست؟
روابط‌عمومی چیست؟
مدیریت روابط‌عمومی
مدل مدیریت علمی روابط‌عمومی
روابط‌عمومی؛ سیستم اطلاع‌مدار
تولید اطلاعات
تحلیل اطلاعات
برنامه‌ریزی در روابط‌عمومی
برنامه‌ریزی استراتژیک در روابط‌عمومی
ارتباطات اجتماعی
ارتباطات سازمانی
ارتباطات رسانه‌ای
ارزیابی عملکرد چیست؟
ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !