سبد خرید 0
پیشرفت های جدید در بازاریابی آنلاین -

نام محصول

پیشرفت های جدید در بازاریابی آنلاین


نام نویسنده

استفن تگ-آلن استیونسون-تیزیانو وسکووی


نام مترجم

احسان شاه قاسمی-سهیلا بستان شیرین

انتشارات

امیرکبیر


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

318


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789640018996


وزن

475


پیش گفتار

-

قیمت : 28000 تومان

کتاب پیشرفت های جدید در بازاریابی آنلاین مجموعه ای از 11 فصل است که جنبه های مختلف بازاریابی الکترونیک از ویژگی های فنی گرفته تا محتوا، سازمان، مخاطبان و ... را مطالعه و معرفی می کند. هر فصل از روش خاصی برای پژوهش استفاده کرده که ارائه جزئیات این روش ها به دانشجویان و علاقه مندان حوزه بازاریابی ....
کتاب پیشرفت های جدید در بازاریابی آنلاین مجموعه ای از 11 فصل است که جنبه های مختلف بازاریابی الکترونیک از ویژگی های فنی گرفته تا محتوا، سازمان، مخاطبان و ... را مطالعه و معرفی می کند. هر فصل از روش خاصی برای پژوهش استفاده کرده که ارائه جزئیات این روش ها به دانشجویان و علاقه مندان حوزه بازاریابی آنلاین کمک می کند تا بهتر بتوانند پژوهش خود را طراحی کرده و اجرا کنند. همه فصل های این کتاب نخست به وسیله ی داوران ارزیابی و پس از اصلاح به کتاب افزوده شده است. این کتاب یکی از آخرین منابع درسی در حوزه بازاریابی الکترونیک است که در کشورهای مختلف تدریس می شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !