سبد خرید 0
مدیریت فروش -

نام محصول

مدیریت فروش


نام نویسنده

عبدالحمید ابراهیمی-هرمز مهرانی


نام مترجم

-

انتشارات

سمت


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

448


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786000203405


وزن

615


پیش گفتار

-

قیمت : 21000 تومان

مدیریت فروش اثر عبدالحمید ابراهیمی این کتاب برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی به عنوان منبع اصلی برای درس «رفتار مصرف‌کنندگان» به ارزش 2 واحد تدوین شده است، و نیز می‌تواند برای دانشجویان مقطع دکتری گرایش مدیریت بازاریابی بین‌الملل برای درس «رفتار مصرف‌کننده ....
مدیریت فروش اثر عبدالحمید ابراهیمی
این کتاب برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی به عنوان منبع اصلی برای درس «رفتار مصرف‌کنندگان» به ارزش 2 واحد تدوین شده است، و نیز می‌تواند برای دانشجویان مقطع دکتری گرایش مدیریت بازاریابی بین‌الملل برای درس «رفتار مصرف‌کننده پیشرفته» به ارزش 3 واحد به عنوان منبع کمک درسی مورد استفاده قرار گیرد. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

در این کتاب وظیفه مهم و راهبردی مدیریت فروش مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. فروش، عملیات صف و درآمدزایی را انجام می‌دهد، در حالی که بقیه فعالیت‌ها ستادی و پشتیبانی هستند. سازماندهی عملیات فروش در داخل سازمان و شبکه توزیع، کنترل فرایند آن و مسئولیت‌های مدیر فروش در برابر نیروهایش از جمله مباحث این مدیریت است. با توجه به روند فزاینده جهانی شدن بازارها و بازاریابی جهانی، فصلی از این کتاب به فروش بین‌المللی اختصاص یافته است.

فهرست مطالب

پیشگفتار
فصل اول: فروشندگی و نقش راهبردی آن در شرکت‌ها و رابطة فروش شخصی و ...
فصل دوم: ویژگی‌های شخصیتی فروشندگان موفق
فصل سوم: وظایف و مسئولیت‌های فروشندگان
فصل چهارم: رفتار خرید خریداران
فصل پنجم: هنر ترغیب
فصل ششم: مشتری‌یابی
فصل هفتم: برنامه‌ریزی ملاقات‌های فروش
فصل هشتم: چگونگی ملاقات اولیه با خریداران احتمالی
فصل نهم: مصاحبه‌های فروش (قسمت اول)
فصل دهم: مصاحبه‌های فروش (قسمت دوم)
فصل یازدهم: پاسخگویی به ایرادها و اعتراضات خریداران (قسمت اول)
فصل دوازدهم: پاسخگویی به ایرادها و اعتراضات خریداران (قسمت دوم)
فصل سیزدهم: فنون مذاکرات فروش
فصل چهاردهم: نهایی کردن فروش و اخذ سفارش
فصل پانزدهم: مدیریت امور مشتریان مهم و ثابت
فصل شانزدهم: برقراری روابط درازمدت با مشتریان
فصل هفدهم: سازماندهی عملیات فروش داخل سازمان و شبکة توزیع،کنترل فرایند ...
فصل هجدهم: فروش ‌بین‌المللی
منابع
نمایه موضوعی

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !