سبد خرید 0
پیاده سازی مدل های کسب و کار تجارت الکترونیک یک رویکرد جامع و سیستمی

نام محصول

پیاده سازی مدل های کسب و کار تجارت الکترونیک


نام نویسنده

ایوب محمدیان


نام مترجم

-

انتشارات

ادیبان روز


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

280


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786008190431


وزن

450


پیش گفتار

-

قیمت : 22000 تومان

مفهوم مدل کسب و کار امروزه هم از دیدگاه علم مدیریت استراتژیک، هم از دیدگاه علم فناوری اطلاعات و هم از دیدگاه علم نوآوری و کارآفرینی از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است. به عقیده بسیاری از صاحبنظران وجود یک مدل کسب و کار مناسب، رمز موفقیت کسب و کارهای تجارت الکترونیک می باشد. چراکه یک نوآوري تکنول....
مفهوم مدل کسب و کار امروزه هم از دیدگاه علم مدیریت استراتژیک، هم از دیدگاه علم فناوری اطلاعات و هم از دیدگاه علم نوآوری و کارآفرینی از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است. به عقیده بسیاری از صاحبنظران وجود یک مدل کسب و کار مناسب، رمز موفقیت کسب و کارهای تجارت الکترونیک می باشد. چراکه یک نوآوري تکنولوژیکی متوسط با يک مدل کسب و کار عالي مي¬تواند بيشتر از يک نوآوري تکنولوژیکی عالی با يک مدل کسب و کار متوسط سودآور باشد. مزیت بارز این کتاب آنست که شما می توانید در این کتاب با کلیه جنبه های نظری و کاربردی مدلهای کسب و کار تجارت الکترونیک براساس یک رویکرد جامع و سیستمی آشنا شوید. برای این منظور ابتدا مبانی تئوریکی، آخرین پژوهش و روندهای های صورت گرفته در این حوزه معرفی شده است و سپس کلیه مراحل پیاده سازی مدلهای کسب و کار تجارت الکترونیکی شامل شناخت، تحلیل، طراحی، اجرا، ارزیابی، مدلسازی و نوآوری در مدلهای کسب و کار تجارت الکترونیک به تفکیک در فصل های مختلف این کتاب شرح داده شده است. علاوه بر این مطالعات موردی موفق از مدلهای کسب و کار الکترونیکی در خارج و داخل کشور مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. خواندن این کتاب علاوه بر دانشجویان رشته های مدیریت، کارآفرینی و فناوری اطلاعات به کلیه مدیران اجرایی سازمانها نیز توصیه می گردد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !