دسته محصول
سبد خرید 0
روانشناسی مصرف کننده در دنیای رسانه های اجتماعی

نام محصول

روانشناسی مصرف کننده


نام نویسنده

کلودیو دیموفت-کرتیس هاوت وت-ریچارد یالچ


نام مترجم

کامبیز حیدرزاده-مرجان مهیمنی

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

472


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786004071208


وزن

700


پیش گفتار

-

قیمت : 30000 تومان

روانشناسی مصرف کننده در دنیای رسانه های اجتماعی می تواند مورد استفاده افرادی قرار گیرد که در زمینه ایجاد، مدیریت و ارزیابی محصولات مربوط به ارتباطات رسانه های اجتماعی دست اندرکارهستند .به طوری که موفقیت‌های اخیر بازارهای مالی و بازرگانی نشان می دهد مانند(فیسبوک، توییترف لینکداین، اینستاگرام ، ....
روانشناسی مصرف کننده در دنیای رسانه های اجتماعی می تواند مورد استفاده افرادی قرار گیرد که در زمینه ایجاد، مدیریت و ارزیابی محصولات مربوط به ارتباطات رسانه های اجتماعی دست اندرکارهستند .به طوری که موفقیت‌های اخیر بازارهای مالی و بازرگانی نشان می دهد مانند(فیسبوک، توییترف لینکداین، اینستاگرام ، پینترست واتساپ و غیره) شرکت‌هایی که بر مبنای تسهیل رسانه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، جزوه بخش‌های با بالاترین رشد و ارزش در اقتصاد امروز هستند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !