دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی یکپارچه پارادایم ترکیبی بازاریابی حاکم بر دنیای کسب و کار امروز

نام محصول

بازاریابی یکپارچه


نام نویسنده

میثم شفیعی رودپشتی


نام مترجم

-

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

214


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009674695


وزن

320


پیش گفتار

-

قیمت : 15000 تومان

این کتاب و نویسنده به آن معتقد است که به دلایل متعدد نظری و شهودی امروزه باید بازارپردازی را در قالبی یکپارچه و متمرکز در جهات مختلف دال بر دو محیط خرد و کلان، ارکان راهبردی و دغدغه هایی علاوه بر مشتری در یک زمان تصور کرد. به همین دلیل عنوان کتاب پارادایم بازارپردازی اعم از پارادایم بازارپردازی ....
این کتاب و نویسنده به آن معتقد است که به دلایل متعدد نظری و شهودی امروزه باید بازارپردازی را در قالبی یکپارچه و متمرکز در جهات مختلف دال بر دو محیط خرد و کلان، ارکان راهبردی و دغدغه هایی علاوه بر مشتری در یک زمان تصور کرد. به همین دلیل عنوان کتاب پارادایم بازارپردازی اعم از پارادایم بازارپردازی درونی و پارادایم بازارپردازی پایدار و چند پارادایم وارداتی به بازارپردازی از حوزه های دیگر، در کنار یکدیگر یک ابر پارادایم یا پارادایم ترکیبی تحت عنوان بازارپردازی یکپارچه را ساخته اند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !