دسته محصول
سبد خرید 0
رسانه های اجتماعی اصول و کاربردها

نام محصول

رسانه های اجتماعی


نام نویسنده

پاویسا شلدون


نام مترجم

حسین حسنی

انتشارات

ثانیه


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

208


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786007259290


وزن

240


پیش گفتار

-

قیمت : 17000 تومان

فناوری‌های رسانه‌های اجتماعی شکل‌های بسیار متفاوتی دارند که از جمله می‌توان به سایت‌های شبکه اجتماعی همانند فیس‌بوک و توئیتر، وبلاگ‌ها، ویکی‌ها، سایت‌های به اشتراک‌گذاری آنلاین ویدئو و عکس (همانند پینترست)، سایت‌های رتبه‌بندی و نشانه‌گذاری اجتماعی و سایت‌های گپ‌زنی متنی و ویدئویی (همانند اسکایپ)....
فناوری‌های رسانه‌های اجتماعی شکل‌های بسیار متفاوتی دارند که از جمله می‌توان به سایت‌های شبکه اجتماعی همانند فیس‌بوک و توئیتر، وبلاگ‌ها، ویکی‌ها، سایت‌های به اشتراک‌گذاری آنلاین ویدئو و عکس (همانند پینترست)، سایت‌های رتبه‌بندی و نشانه‌گذاری اجتماعی و سایت‌های گپ‌زنی متنی و ویدئویی (همانند اسکایپ) اشاره کرد.

به طور خلاصه این کتاب به برخی از پرسش‌های زیر پاسخ می¬دهد:

- چه کسانی از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟
- آیا ما می‌توانیم روابط معناداری را از طریق رسانه‌های اجتماعی برقرار کنیم؟
- افراد به هنگام بحرانها و بلایای طبیعی چگونه از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟
- افراد چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای کسب حمایت اجتماعی و برانگیختن تغییر سیاسی استفاده می‌کنند؟
- آیا حریم خصوصی مرده است؟
- کارفرمایان چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای نظارت بر کارمندان خود استفاده می‌کنند؟
- معلمان و دانش‌آموزان چگونه با استفاده از رسانه‌های اجتماعی با هم ارتباط برقرار می‌کنند؟
- نهادهای تبلیغاتی چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای ترویج محصولات و خدمات خود بهره می‌برند؟
- چرا مردم به رسانه‌های اجتماعی معتاد شده‌اند؟

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !