دسته محصول
سبد خرید 0
از عرش به فرش شرکت های قدرتمند چگونه سقوط می کنند؟

نام محصول

از عرش به فرش


نام نویسنده

حیم کالینز


نام مترجم

لیلی سالاری

انتشارات

هورمزد


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

211


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786006958927


وزن

250


پیش گفتار

-

قیمت : 16000 تومان

در سال ۲۰۰۹ آکیو تویودا، رئیس شرکت تویوتا، صنعت خودروسازی را با اظهارنظری حیرت زده کرد؛ او گفت که کتاب جیم کا لینز با عنوان «چگونه شرکت‌های قدرتمند سقوط می‌کنند؟» را خوانده و به این نتیجه رسیده است که شرکتش در چهارمین مرحله از پنج مرحله‌ زوالِ معرفی شده در کتاب کالینز است. کالینز در این کتاب به ....
در سال ۲۰۰۹ آکیو تویودا، رئیس شرکت تویوتا، صنعت خودروسازی را با اظهارنظری حیرت زده کرد؛ او گفت که کتاب جیم کا لینز با عنوان «چگونه شرکت‌های قدرتمند سقوط می‌کنند؟» را خوانده و به این نتیجه رسیده است که شرکتش در چهارمین مرحله از پنج مرحله‌ زوالِ معرفی شده در کتاب کالینز است. کالینز در این کتاب به ما می‌گوید: هر شرکتی، مهم نیست چقدر بزرگ باشد، در معرض سقوط است؛ هیچ قانون طبیعی نمی‌تواند با اقتدار تضمینی کند که شرکتی برای همیشه در قله بماند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !