دسته محصول
سبد خرید 0
هوش هیجانی و نقش آن در کارآیی و موفقیت

نام محصول

هوش هیجانی


نام نویسنده

مرجان کلهر


نام مترجم

-

انتشارات

آمه


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

143


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786007033272


وزن

170


پیش گفتار

-

قیمت : 8500 تومان

از اوایل دهه ۱۹۸۰ بود که مفهوم متفاوتی از هیجان‌ها ایجاد شد و شروع به رشد کرد. عقیده جدید این بود که هیجان ها الزاما در تفکر و رفتار هوشمندانه تداخل ایجاد نمی‌کنند، بلکه به هوش انسان کمک می کنند. در واقع، یکی از اندیشه های مهمی که در این سال‌ها به وجود آمد این بود که هیجان نوع اطلاعات است. مع....
از اوایل دهه ۱۹۸۰ بود که مفهوم متفاوتی از هیجان‌ها ایجاد شد و شروع به رشد کرد. عقیده جدید این بود که هیجان ها الزاما در تفکر و رفتار هوشمندانه تداخل ایجاد نمی‌کنند، بلکه به هوش انسان کمک می کنند. در واقع، یکی از اندیشه های مهمی که در این سال‌ها به وجود آمد این بود که هیجان نوع اطلاعات است.
معنای آن این است که مردم از هیجان‌های خود درست مثل انواع آشناتری از اطلاعات استفاده می کنند تا درباره دنیا و محیط اطراف خود قضاوت کنند.
در پاسخ به این سوال که هیجان ها چه نوع اطلاعاتی عرضه می کنند می‌توان یادآور شد که آنها نوعی علائم اختصاری و سریع اند که به انسان اطلاع می دهند چه چیزی را در محیط خود ارزیابی و قضاوت کرده، و آن را مثبت یا منفی یافته است.
ذهن آدمی در فرایند شناخت، هیجان و انگیزش می‌تواند خود و محیط اطراف خود را مشاهده و بررسی کند. هوش هیجانی را باید ترکیبی از دو فرایند شناخت و هیجان ازسه فرآیند ذهن دانست.
هوش هیجانی برنامه‌های فوری برای حفظ زندگی است.
در این کتاب بیشتر درباره آن خواهید یافت.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !