دسته محصول
سبد خرید 0
طراحی پرسشنامه برای تحقیقات بازار اثر بخش -

نام محصول

طراحی پرسشنامه برای تحقیقات بازار اثر بخش


نام نویسنده

ایان بریس


نام مترجم

محمد رضا سروش

انتشارات

ادبستان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

328


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786001960970


وزن

507


پیش گفتار

-

قیمت : 25000 تومان

کتاب پیش رو روش های درست جمع آوری داده ها را از طریق پرسشنامه در اختیار شما قرار داده و در اهمیت این کتاب همین که شما بخواهید یک تحقیقات بازاریابی خوبی داشته باشید،باید پرسشنامه ای داشته باشید که اصولی بوده و از قواعد علمی پیروی کند.در غیر اینصورت اطلاعات به دست آمده احتمالا سطحی بوده و یا اینک....
کتاب پیش رو روش های درست جمع آوری داده ها را از طریق پرسشنامه در اختیار شما قرار داده و در اهمیت این کتاب همین که شما بخواهید یک تحقیقات بازاریابی خوبی داشته باشید،باید پرسشنامه ای داشته باشید که اصولی بوده و از قواعد علمی پیروی کند.در غیر اینصورت اطلاعات به دست آمده احتمالا سطحی بوده و یا اینکه شما را کاملا به هدف نهایی نخواهد رساند.
افراد و موسساتی که می توانند به خوبی از این کتاب بهره مند شوند:
مدیران ارشد بازاریابی و فروش
بانک ها و موسسات مالی
شرکت های صنایع غذایی و موسسات کوچک و متوسط
فروشگاه های زنجیره ای
دانشجویان و اساتید
و در نهایت تمام افرادی که به نوعی با بازاریابی و فروش در ارتباط ند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !