دسته محصول
سبد خرید 0
هفت رویکرد به مدیریت برند پژوهش نظریه و کاربرد

نام محصول

هفت رویکرد به مدیریت برند


نام نویسنده

تیلده هدینگ-شارلوت کنوتزن-مونز پی یه


نام مترجم

اکبر عرفانی فر-بابک حمیدنیا

انتشارات

دانشگاه امام صادق (ع)


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

442


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786002144898


وزن

663


پیش گفتار

-

قیمت : 25000 تومان

کتاب حاضر با عبور دادن مخاطب از مسیر هفت رویکرد متفاوت به مفهوم برند، نگرشی کلان و جامع را درباره مدیریت برند فراهم می‌کند. این هفت مکتب فکری اساسا پیش‌فرض‌های مختلفی درباره برند، ماهیت تعامل میان برند و مصرف‌کننده و چگونگی بهوجود آمدن ارزش ویژه برند و نحوه مدیریت آن را بیان می‌کنند. این درک و....
کتاب حاضر با عبور دادن مخاطب از مسیر هفت رویکرد متفاوت به مفهوم برند، نگرشی کلان و جامع را درباره مدیریت برند فراهم می‌کند.
این هفت مکتب فکری اساسا پیش‌فرض‌های مختلفی درباره برند، ماهیت تعامل میان برند و مصرف‌کننده و چگونگی بهوجود آمدن ارزش ویژه برند و نحوه مدیریت آن را بیان می‌کنند. این درک و شناخت جامع، خواننده را قادر خواهد ساخت تا به صورت موردی، راهبردهایی را که در هر دوره زمانی با چالش‌ها و قابلیت‌های خاص هر برند متناسب است، تدوین کند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !