دسته محصول
سبد خرید 0
تبلیغات تجاری و رفتار مصرف کننده -

نام محصول

تبلیغات تجاری و رفتار مصرف کننده


نام نویسنده

حمید علیزاده-صدیقه میرزایی الموتی


نام مترجم

-

انتشارات

نسل روشن


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

141


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786008752134


وزن

180


پیش گفتار

-

قیمت : 15000 تومان

مردم پيش از آنکه خريد کنند در جستجوي اطلاعات برمي‌آيند و بخش مهمي از اين اطلاعات را از طريق تبليغات به دست مي‌آورند. تبليغات يکي از مهم‌ترين ابزارهاي ارتباطي در تجارت است. در يک جامعه علاوه بر تبليغات چهره به چهره، به ارتباطات غير مستقيم نيز نياز هست که تبليغات تجاري اين نياز را برآورده مي‌سازد.....
مردم پيش از آنکه خريد کنند در جستجوي اطلاعات برمي‌آيند و بخش مهمي از اين اطلاعات را از طريق تبليغات به دست مي‌آورند. تبليغات يکي از مهم‌ترين ابزارهاي ارتباطي در تجارت است. در يک جامعه علاوه بر تبليغات چهره به چهره، به ارتباطات غير مستقيم نيز نياز هست که تبليغات تجاري اين نياز را برآورده مي‌سازد. موفقيت يا شکست سازمان‌ها به کيفيت تبليغات تجاري مرتبط است. يکي از مسائلي که در طول سال‌هاي اخير توجه بسياري را به خود جلب کرده است موضوع هيجانات مصرفي است و تحقيقات بسيار زيادي به بررسي نقش پاسخ‌هاي عاطفي در زمينه بازاريابي و رفتار مصرف‌کننده پرداخته‌اند. کتاب حاضر به‌منظور بررسي تأثير تبليغات تجاري بر رفتار مصرف‌کننده به رشته تحرير درآمده است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !