دسته محصول
سبد خرید 0
مقدمه ای بر بازاریابی رسانه های اجتماعی -

نام محصول

مقدمه ای بر بازاریابی رسانه های اجتماعی


نام نویسنده

آلن چارلزورث


نام مترجم

حسین نوروزی-رقیه تیمورفامیان-سعید محمدی

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

252


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786004071437


وزن

380


پیش گفتار

-

قیمت : 17000 تومان

شبکه جهانی اینترنت و رسانه ­های اجتماعی موقعیت سنتي بازاريابي را عمیقا تحت تأثیر قرار داده و بازارهای شبکه‌ای بسیار سریع‌تر از بازارهای سنتی قابلیت سازماندهی خود را پیدا می‌کنند؛ به مدد رسانه­هاي اجتماعي، بازارها هوشمندتر و آگاه تر شده و طالب کیفیت بالاتری از بنگاه­های تجاری فعال در خود شده‌اند.....
شبکه جهانی اینترنت و رسانه ­های اجتماعی موقعیت سنتي بازاريابي را عمیقا تحت تأثیر قرار داده و بازارهای شبکه‌ای بسیار سریع‌تر از بازارهای سنتی قابلیت سازماندهی خود را پیدا می‌کنند؛ به مدد رسانه­هاي اجتماعي، بازارها هوشمندتر و آگاه تر شده و طالب کیفیت بالاتری از بنگاه­های تجاری فعال در خود شده‌اند. در حوزه بازاریابی رسانه­های اجتماعی با توجه به ماهیت پویا، منعطف و خلاق رسانه دنباله‌روی از استراتژی­هاي بازاریابی سنتي كارآمد نبوده و سازمانها بايد خود را به دانش جديد رسانه­اي مجهز نمايند. از بسیاری جهات، رسانه اجتماعی همان چیزی است که توسط شرکت‌کنندگان در آن ادراک مي­شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !