دسته محصول
سبد خرید 0
تست مامان چطور با مشتریان خود صحبت کنید و بفهمید آیا ایده کارتان خوب جواب خواهد داد؟

نام محصول

تست مامان


نام نویسنده

راب فینتز پاتریک


نام مترجم

طاهره اسلامجو

انتشارات

بانژ


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

194


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786009813513


وزن

210


پیش گفتار

-

قیمت : 19000 تومان

در کتاب تست مامان می خوانیم که: چطور با مشتری ها صحبت کنیم و با وجود دروغ هایی که از همه می شنویم، بفهمیم که آیا ایده ی کسب و کارمون به درد می خوره یا نه. علت انتخاب اسم ” تست مامان” این است که اگر شما از مامان خود درباره ایده ای که دارید سوال کنید، (چون مامان شما را دوست دارد) حتما جواب م....
در کتاب تست مامان می خوانیم که:

چطور با مشتری ها صحبت کنیم و با وجود دروغ هایی که از همه می شنویم، بفهمیم که آیا ایده ی کسب و کارمون به درد می خوره یا نه.

علت انتخاب اسم ” تست مامان” این است که اگر شما از مامان خود درباره ایده ای که دارید سوال کنید، (چون مامان شما را دوست دارد) حتما جواب می دهد که چقدر ایده خوبی دارید و یا در نهایت شما را ناامید نمی کند.

اما راب فیتزپاتریک نویسنده کتاب اعتقاد دارد که اگر شما سوال های درستی بپرسید، هیچ دروغی هم نمی شنوید.

سوالات درست باعث می شود که جواب های درست هم بگیریم. و سوال هایی که در تست مامان قبول شوند برای پرسیدن از هر فرد دیگری نیز مناسب اند.
خلاصه کتاب تست مامان
کتاب شامل ۸ فصل به شرح زیر است:

تست مامان (این فصل را رایگان بخوانید.)
دوری از داده های بد
پرسیدن سوالای مهم
پیچیده و رسمیش نکنین
تعهد و پیش روی
پیدا کردن گفت و گوها
انتخاب مشتری ها
برنامه ریزی و روند کار
در کل این کتاب در مورد گفت و گو و هنر ارتباط برقرار کردن است. این کتاب به شما یاد می دهد که چطور یک گفت و گو را ایجاد کنیم و از آن اطلاعات مورد نظر خود را بیرون بکشیم.

در کتاب گفت و گوهای زیادی وجود دارد که هر جمله از آن تحلیل و بررسی شده است. همچنین تکنیک ها و روش های پرسیدن سوالات درست هم به طور کامل بررسی شده است.

نویسنده در مقدمه اشاره می کند که:

رویکرد این کتاب در مورد گفت و گو با مشتری این هست که صحبت های رسمی و تعارف ها رو کنار بذاریم و مسئولیت پرسیدن سوال های خوب رو خودمون به عهده بگیریم.

این کتاب را چه کسانی باید بخوانند؟
در مقدمه کتاب لیستی از افراد وجود دارد که نویسنده اعقتاد دارد کتاب برای آن ها نوشته شده است:

کسی که در مورد توسعه مشتری مطالعه می کند.

فروشنده یا صاحب کسب و کار.

منتور، حامی و یا سرمایه گذار استارتاپ ها.

فردی که می خواهد از اجرایی بودن ایده خود مطمئن شود.

کسانی که به دنبال جذب سرمایه هستند.

کسانی که قصد راه اندازی استارتاپ دارند.

کسانی که در پی کشف فرصت های تجاری هستند.

کسانی که می خواهند کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند.

درباره کتاب و ترجمه آن
به نظر من خواندن این کتاب برای هر کارآفرین و هر مدیری یکی از واجبات هستش.

سراسر کتاب شامل نکته ها و فوت های گوزه گری است که برای هر کارآفرینی جذاب است.

اگر قبلا هم تجربه گفت و گو در مورد ایده ها رو داشتید جذابیت این کتاب برای شما دوچندان است.

این کتاب با اجازه رسمی از نویسنده و ناشر آن ترجمه شده است.

ترجمه کتاب توسط تیم پینگونیو به عنوان سرویس ترجمه گروهی کتاب انجام شده است.

یک ترجمه بی نقص و بسیار روان در کنار محتوای درجه یک کتاب باعث می شود که از خواندن آن خسته نشوید.

راحت می شه با یه سوال اشتباه احساسات مشتری رو در مورد موضوعی تحریک کرد؛ “از اینکه موقع حمله یه بسته، بند کفش تون باز بشه متنفر نیستین؟” – “آره خیلی بد می شه!” و بعد من میرم و «بند کفش باز نشدنی» خودم رو طراحی و تولید می کنم، بدون اینکه توجه کنم اگه واقعا براش چنین مساله ای مهم بود، از گره دوقلو استفاده می کرد.
یه استارتاپ موفق معمولا روی یه ایده خاص تمرکز می کنه و همون رو پیاده سازی می کنه. نه اینکه با هر ایده ای که جلو پاش سبز می شه مسیرش رو عوض بکنه.
وقتی مشتری ویژگی ای رو ازتون می خواد باید انگیزه و هدف شون رو پیدا کنید. یکم روی این مورد عمیق شین. چرا این ویژگی رو می خوان؟ چرا برای داشتن این ویژگی به خودشون زحمت بدن؟ الان که این ویژگی رو در اختیار ندارن چطور باهاش کنار میان؟
نمی تونین به افراد به عنوان مشتری واقعی نگاه کنین مگر اینکه این فرصت رو بهشون داده باشین تا بدون رودرواسی دست رد به سینه تون بزنن.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !