جفری گیتومر، یکی از نویسندگان و سخنرانان معروف تکنیک های فروش است. وی در ۱۵ سال گذشته به طور میانگین سالانه بیش از ۱۰۰ کنفرانس در کشورهای مختلف آمریکایی، اروپایی، آسیایی و آفریقایی برگزار کرده است. کتابهای چهارگانه گیتومر ، جزء معروفترین کتابهای حوزه بازاریابی و فروش است که در این پکیج معرفی میگ....
جفری گیتومر، یکی از نویسندگان و سخنرانان معروف تکنیک های فروش است. وی در ۱۵ سال گذشته به طور میانگین سالانه بیش از ۱۰۰ کنفرانس در کشورهای مختلف آمریکایی، اروپایی، آسیایی و آفریقایی برگزار کرده است. کتابهای چهارگانه گیتومر ، جزء معروفترین کتابهای حوزه بازاریابی و فروش است که در این پکیج معرفی میگردد:
1- كتاب قرمز
"رموز فروش موفق"
در کتاب قرمز رموز فروش موفق، این فرصت را داری که بفهمی چرا فروش اتفاق میافتد و با استاد شدن در اصولی که به تو ارائه میکنم، میتوانی فروختن را امری همیشگی برای خودت بکنی. فرق بین عالی بودن و معمولی بودن، فلسفهی آدم است. بیشتر فروشندهها به آخر ماه فکر میکنند. ولی تو باید به درازمدت، به سالیان سال بعد، فکر کنی. من اینگونه فکر میکنم. اگر درازمدت فکر کنی، هر بار که در یک موقعیت فروش قرار میگیری، فروشت همیشه درازمدت و رابطهمحور خواهد بود و این مسئله ربطی به فریبکاری در فروش یا هر نوع تاکتیک کثیف دیگری ندارد. کتاب قرمز رموز فروش موفق را میتوان کتاب قرمز رموز خرید موفق هم نام نهاد. تفاوت ظریف بین آدمهای موفق و آدمهای ناموفق در فروش در تفاوت در تلاش برای فروختن چیزی که داری و تلاش برای ساختن فضایی است که در آن مشتری محصول یا خدماتت را بخرد. این جمله که آدمها دوست ندارند چیزی به آنها فروخته شود، ولی عاشق خرید کردن هستند، تبدیل به چیزی بیش از علامت تجاری تبت شده برای من شده است - این جمله ذکر من است. و در طول این کتاب باید کم کم فلسفهای را در ذهنت شکل دهی که تو را به یک هدف بالاتر، ارزشمحور، سودده و کمکرسان سوق دهد.
2- كتاب سبز
"هنر متقاعد كردن ديگران و رسيدن به خواستهها"
هر كسي با خواندن اين كتاب قدرت نهفته در هنر متقاعد كردن ديگران را خواهد شناخت. اين كتاب سبز به تو نشان ميدهد چطور خودت را باور داشته باشي، چطور اصول و روشهاي متقاعد كردن ديگران را بشناسي و با بهره گرفتن از آنها به خواستههايت برسي. اين كتاب به تو ياد ميدهد چطور خودت را براي رسيدن به خواستههايت آماده كني، چطور در جمع صحبت كني، چطور با نوشتههايت ديگران را متقاعد كني، چطور تا آخرين لحظه براي رسيدن به خواستهات پايداري كني و چطور عنصر شيوايي بيان و چاشني شوخطبعي را به كل اين فرايند اضافه كني تا به نتيجه دلخواهت دست يابي. اين كتاب به تو ميآموزد چطور با ديگران همساز شوي، نه آنكه ساز مخالف بزني، قدرت جلب كردن توجه ديگران را به منظور رسيدن به خواستههايت برايت آشكار ميكند، و در يك كلام، به تو ياد ميدهد چطور برندهاي باشي كه هميشه در آرزوي آن بودهاي.
3- كتاب سياه
"هنر آشنا شدن با آدمهاي جديد و بانفوذ و برقراري رابطههاي تازه"
همه ميخواهند ارتباط برقرار كنند، ولي هر كسي نميداند چطور اين كار را بكند. اين كتاب سياه رازهاي پنهان برقراري ارتباط در محيط كسب و كار را به تو عرضه كرده است. اين كتاب نشان ميدهد چطور براي برقراري ارتباطهاي حياتي با افراد مهم و تاثيرگزاردر محيطهاي كاري و كسب بهترين نتايج ممكن در جلسهها و مراسم مختلف حضور به هم رساني و بسته به نوع جلسه و مراسم مورد نظر به محض ورود با آدمهاي مختلف ارتباط برقرار كني و آن ارتباطها را سرمايه خود كني. كتاب سياه هنر آشنا شدن با آدمهاي جديد و با نفوذ و برقراري رابطههاي تازه هم كتاب كار است و هم كتاب زندگي. در آن فقط رموز هنر برقراري ارتباط در حوزه كسب و كار را فرا نميگيري، بلكه ميآموزي چطور در زندگيات رابطهاي را آغاز كني، چطور از فرصتي كه آن ارتباط در اختيارت ميگذارد بهره ببري و چطور ان را تبديل به رابطهاي عميق و پايدار و شايد مادامالعمر كني.
4-کتاب نارنجی
" هنر پایان دادن مذاکره به شیوه مطلوب و متعجب کردن مشتری"
اكثر كسب و كارها فكر ميكنند فروشندههايشان موجب موفقيتشان ميشوند. اشتباه ميكنند! و با اين اشتباه ميدان را براي رقيبهايشان خالي ميكنند تا بازار را به تسخير خودشان درآورند. حتما بارها اين جمله را از زبان صاحبان كسب و كار شنيدهاي كه: «ما فروشنده به قدر كافي نداريم.» فكر نادرستي است! آنها هزاران فروشنده دارند كه نامشان مشتري است. واقعيت اين است كه استفاده از مشتري به عنوان فروشنده بهترين روش تبليغ دهان به دهان و افزايش فروش است، اما متاسفانه شركتها هم خيلي كم به اين مساله بها ميدهند. آنها نميدانند كه قدرتمندترين فروشنده هر كسب و كاري، مشتري اوست! اين كتاب به تو نشان ميدهد چطور مشتريهايت را با خدمات خود شگفتزده كني تا هميشه و همهجا از تو تعريف كنند و، در نهايت، تبديل به بهترين فروشندگان تو شوند.