دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی عصب پایه در تبلیغات -

نام محصول

بازاریابی عصب پایه در تبلیغات


نام نویسنده

جووانی وکیاتو-پاتریزا چروبینو-آریانا ترتل-فابیو بابیلونی


نام مترجم

شهرام فتاحی-حسین علی سلطانی

انتشارات

راشدین


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

239


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786003612242


وزن

365


پیش گفتار

-

قیمت : 15000 تومان

جان وانمیکر، مبتکر اولین بازارچه(مرکز خرید) در ایالات متحده می گوید: میدانم که نیمی از پول من در تبلیغات به هدر می رود،اما نمی دانم کدام نیمه.استفاده از ابزارهای تصویربرداری عصب پایه در ارزیابی آگهی های بازرگانی می تواند جهت کاهش آن نیمه ای از پول که در صنعت تبلیغات به هدر رفته است،مفید باشد....
جان وانمیکر، مبتکر اولین بازارچه(مرکز خرید) در ایالات متحده می گوید:

میدانم که نیمی از پول من در تبلیغات به هدر می رود،اما نمی دانم کدام نیمه.استفاده از ابزارهای تصویربرداری عصب پایه در ارزیابی آگهی های بازرگانی می تواند جهت کاهش آن نیمه ای از پول که
در صنعت تبلیغات به هدر رفته است،مفید باشد.
بازاریابی عصب پایه نوید پیشرفت چشم گیری در زمینه ی دانش مرتبط با رفتار مصرف کننده را می دهد و به نظر میرسد که در این مرحله سهم آن در نمود علمی قرار دارد.یعنی از طریق سنجش های دقیق،زیست سنجی از ماهیت آگاهی(ذهن شناختی) و ناخودآگاه(ذهن هیجانی)سهم مصرف کنندگان است.

نویسندگان این کتاب به طور واضح علاقه مدیران بازاریابی را به استفاده از علم عصب پایه جهت بهینه سازی ابزار کلاسیک مانند تبلیغات،تسریع بازگشت سرمایه و افزایش آگاهی مصرف کنندگان
نسبت به هردو مورد برندها و محصولات،شناسایی می کند،که علاقه نهایی پژوهشگران در این رشته می باشند

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !