دسته محصول
سبد خرید 0
ارزشیابی شرکت/ سازمان تعیین قوت ها و ضعف های درونی

نام محصول

ارزشیابی شرکت/ سازمان


نام نویسنده

پروی ینستر-دیویدا هوسی


نام مترجم

حسین رحمان سرشت

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

344


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786007317853


وزن

500


پیش گفتار

-

قیمت : 22300 تومان

دیری از مطرح شدن طرح ریزی دور برد ، سیاست های بازرگانی ، طرح ریزی راهبردی نگذشته بود که استفاده از مقوله نقاط قوت و ضعف درونی و فرصت ها و تهدیدهای برون سازمانی برای صورت بندی راهبرد مطرح شد. اما در نیم قرنی که از آغاز استفاده از آن می گذرد تعیین این موارد بیشتر به صورت نظری انجام شده است. هر چن....
دیری از مطرح شدن طرح ریزی دور برد ، سیاست های بازرگانی ، طرح ریزی راهبردی نگذشته بود که استفاده از مقوله نقاط قوت و ضعف درونی و فرصت ها و تهدیدهای برون سازمانی برای صورت بندی راهبرد مطرح شد.
اما در نیم قرنی که از آغاز استفاده از آن می گذرد تعیین این موارد بیشتر به صورت نظری انجام شده است. هر چند این کتاب "ارزشیابی شرکت یا سازمان " برای اولین بار چارچوبی جهت تعیین موارد مذکوربصورتی عینی عرضه می دارد و استفاده از آن ها را در چارچوبی جامع به نمایش می گذارد ، مدعی می شود برای صورت بندی راهبردهایی کارآمد به بیش از این تجزیه و تحلیل ها نیاز است . مطالعه این کتاب افقی روشن تر در برابر استادان و دانشجویان رشته های مختلف مدیریت ، مدیران ، مشاوران، و کارشناسان می گشاید.

سرفصل های کتاب :

فصل اول هدف ها و ماهیت ارزشیابی

فصل دوم ارزشیابی عملکرد مالی

فصل سوم ممیزی بازاریابی

فصل چهارم ارزشیابی تولید

فصل پنجم ارزشیابی فناوری و نوآوری

فصل ششم مدیریت منابع انسانی، اثربخشی مدیریت، فرهنگ و ساختار

فصل هفتم ارزشیابی سامانه های اطلاعاتی

فصل هشتم رویکرد فرآیندگرایی

فصل نهم توانمندی های محوری و روشهای مربوط

فصل دهم تجزیه و تحلیل صنعت

فصل یازدهم نتیجه گیری

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !